21.06.2014

Makijaż

I już w piątek koniec roku szkolnego :) Szczerze to nie chce iść do kolejnej klasy, ponieważ został mi się ostatni rok z moją cudowną klasą i ze szkołą do której się bardzo przywiązałam, no i te egzaminy gimnazjalne..(koszmar). ;/
Będziecie mieli czerwony pasek? Mi wyjdzie ;D
Przeglądając makijaże w folderze, znalazłam ten i postanowiłam go Wam pokazać.
Robiąc go inspirowałam się zieloną herbatą, którą wtedy piłam.
Chciałam się w nim skupić jedynie na oczach. Jak coś to policzki były malowane, ale bardzo delikatnie.
Podoba się Wam?

























8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Już widziałam go kilka razy ,mimo to nadal mi się podoba.

Klaudia pisze...

Wielka szkoda, że wykorzystujesz szablon ustalony na ciekawszym dla swoich postów tutaj. Nie mam nic przeciwko pokazywania swojej pracy na innych blogach, ale sposób mogłabyś zmienić.

Unknown pisze...

Wow :o świetny

Szklanka9

Uplooad pisze...

Lubię zielony, więc makijarz się bardzo podoba. c:

lolicza123/ Julka pisze...

Cudny :3
Też będę miała pasek.

Agnieszka pisze...

Gdyby nie to że ostatnio brakuje mi ciągle czasu, makijaże dodawałabym tu inne, ale jak wspomniałam, ledwo wyrabiam i mam nadzieje że mnie zrozumiecie.
aga...11

Anonimowy pisze...

Szkoda że kolejny odgrzewany makijaż.... trochę szkoda no ale cóż.

Pozdrawiam, Kaja

karo45623Love1 pisze...

Bardzo ładny :)
Gratuluję paska! Sama też będę mieć.