31.12.2014

Sylwester

Jak pewnie wszyscy doskonale wiecie, dziś obchodzimy święto świętego Sylwestra, czyli ostatni dzień w roku 2014. Z tej okazji załoga Elegantly chciała życzyć Wam szampańskiej zabawy dzisiejszego wieczoru oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2015! Życzymy Wam, żeby było obfity w atrakcje i przyjemności.


Chciałabym, żebyśmy tutaj, pod postem, urządzili sobie mały post dyskusyjny. Jak spędzacie dzisiejszy wieczór? Czy macie jakieś postanowienia na Nowym Rok? Może tak jak ja zamierzacie dzisiaj upić się Picollo i świętować z Polsatem? ;) Tematów jest mnóstwo, a dla najbardziej rozgadanej osoby przewiduję nagrodę w postaci 20 SD.

Dla ułatwienia zamieszczę linki do wszystkich dzisiejszych atrakcji w pasku bocznym, tak, byście mogli w każdej zabawie wziąć udział :)

12 komentarzy:

Uplooad pisze...

Dzięki za życzenia i wzajemnie xD
Ja zamierzam przytyć 10kg w tym roku, bo jestem na krawędzi niedowagi, a myśl o anoreksji mnie przeraża :') Ponadto zamierzam osiągnąć 1,85cm, bo chcę mieć wzrost idealnego modela. Zamierzam zacząć uprawiać jogę i muszę trochę siebie ogarnąć :') Może jeszcze ograniczę moje używki :') Uzbieram na laptopa i będę spędzał jak najwięcej czasu na spaniu by wypięknieć. Muszę się jeszcze pozbyć zmarszczek (tak, mam 16 lat i mam zmarszczki :')) Nie wiem co mi jeszcze przyjdzie na myśl, ale jak coś wymyślę to Was powiadomię. O zapomiałbym, w nowym roku będę jeszcze śledził poczynania Gagi, czy aby na pewno suka poleci do tego kosmosu na ten koncert, bo ostatnio nic nie wskazuje na to, by poleciała. Zero przygotowań :0

Olczi pisze...

@Uplooad
Serio, masz niedowagę? Ja co prawda nie mam nadwagi ani nic, ale schudnąć muszę koniecznie w 2015!
Ja mam 1.55 cm, a jestem w gimnazjum, no ale przecież "małe jest piękne" :') Nie za bardzo.
Ja aż tak ambitnie nie myślałam - joga, wow, dobry jesteś! :D Chcę zacząć biegać regularnie i ćwiczyć na rowerku stacjonarnym codziennie XD
No właśnie, Gaga coś ostatnio straciła na fejmie. Szkoda, bo fajna z niej była artystka.

Unknown pisze...

Ja muszę kupić nowy aparat ( za kasę rodziców xd ), przytyć chociażby 5 kg ( mam 15 lat, a ważę 45 kilo więc jak dla mnie jestem za chuda ). Muszę też zacząć oszczędzać jeżeli chcę nowy komputer. Postanawiam się uczyć i jeszcze jeździć na rowerze :).
Joga to chyba nie dla mnie xD.
Szklanka9

Olczi pisze...

A tak z innej beczki: ma ktoś może Instaxa? Bo nie wiem, czy kupić...

Olczi pisze...

@szklanka9
Czy wszyscy chcą tyć, tylko ja chcę schudnąć? :')

Anonimowy pisze...

Świętuję dokładnie tak, jak napisałaś z polsatem i przy picollo. :') Jakoś nie przepadam za sylwestrem, w sumie to nwm dlaczego. xd

Uplooad pisze...

@Ola | ZawszeHannah1
Tzn. moje BMI jest jeszcze w przeziale "normalny", ale jak dla mnie zdecydowanie za blisko granicy z niedowagą. Mam 16 lat, 1,79 i ważę tylko 58kg, to jest stan żeby się niepokoić. Tymbardziej, że moje ręce wyglądają jak wykałaczki :') Zresztą, jakiś cel trzeba sobie wybrać :p
Nie wiem o co Wam chodzi z tą jogą, to tylko rozciąganie XD Zawsze chciałem tego spróbować :)

Unknown pisze...

@Uplooad
To naprawdę musisz ważyć mało. Moje kumpele z klasy mają po 65kg niektóre.

Ja też spędzam sylwka z picollo (truskawkowym ;D )i polsatem razem z rodzinką ;)
szklanka9

Olczi pisze...

@szklanka
Ja dokładnie tak samo, też truskawkowe :D

MadmoiaselleOla pisze...

Zabawa? Bawię się ("bawię się" to za dużo powiedziane xD) z TVN/Dwójką/Polsatem na raz, do tego wżeram sobie sałatkę i zrobione przeze mnie babeczki. :3 Czekam przy telewizorze do północy, a potem oglądam sobie film. A w międzyczasie darmowy pokaz fajerwerków. Postanowienia? Dotrzymać tych, które postanowiłam sobie wcześniej. Czyli być ogarniętą. Nie żreć słodyczy zbyt dużo. Schudnąć z 5kg.

@Uplooad
Ja pewnie nie osiągnę swojego wymarzonego wzrostu, głupiego 1,7m, bo zapewne przestałam już rosnąć :')

Uplooad pisze...

Boże dziewczyny nie chudnijcie, więcej ciała = więcej do kochania :P Zapewniam Was, że im chudsze tym "lepsze" to kompletna bzdura. Można być szczupłym, ale nie wieszakiem na skórę D:

Olczi pisze...

@Uplooad
Jakby każdy chłopak myślał tak jak Ty, to świat byłby lepszy :*