6.06.2014

Powitanie

Witajcie Drodzy Czytelnicy!
Niezmiernie cieszę się z powodu, iż Ola dała mi możliwość pisania na tym wspaniałym modowym blogu. Szczerze przyznam - nie spodziewałam się tego. W przeciwieństwie do wielu osób bardzo lubię powitania, bo wtedy mogę coś ciekawego napisać nie tylko o sobie, ale i o otoczeniu. Nie chcę jednak przytłoczyć Was zbędnymi rzeczami, dlatego te informacje będę dawkować, kiedy mi się coś ciekawego przypomni. Gwoli ścisłości - mam na imię Sonia, mam 15 lat, oprócz Elegantly bloguję także na Stardoll i My. Kocham grać na skrzypcach i fortepianie, nurkuję i gotuję. Myślę, że to jak na razie starczy i polubimy siebie nawzajem. A oto nadszedł historyczny (dla mnie) moment: pierwsza stylizacja na Elegantly! :]
| top - Original Future | bralet - Fallen Angel | spódniczka - Elle | torebka - H.B. Weekly | buty - Spring Suprise |
* łącznik został zrobiony z poduszki :]

Co sądzicie o moim preludium?
Z miłą chęcią przeczytam Wasze komentarze, napiszcie co chcielibyście zobaczyć na blogu w moim wykonaniu, a czego powinnam unikać. Jeżeli macie jakieś pytania - śmiało piszcie w księdze gości (MoniqueU) lub na gg: 48743090. Do usłyszenia! 
~Sonia

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Soniu , Twoja stylizacja jest perfekcyjna ! Nic bym nie zmieniała , a może jakaś bransoletka ? *.*

szklanka9

Uplooad pisze...

Fajnie :D Powodzenia :)
Stylizacja świetna

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Bardzo dziękuję. :)

Anonimowy pisze...

Witaj! Miłego pisania.;)
Stylizacja jest super.

w3rkadil3rka pisze...

Ładna stylizacja.
Miłego pisania.

Unknown pisze...

Bardzo ładna!
Powodzenia, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej (: