21.06.2014

Urok wymiany

Witajcie, już prawie zapomniałam o blogerze i dobrze, że mi się przypomniał. :] Od kilku dni jestem na wymianie w Niemczech, szczęśliwie wzięłam laptopa, internet działa i mając kilka chwil wolnego korzystam i wstawiam dla Was posta. Na początek chciałabym Was poinformować, że Ola przyjęła mnie na stałe do załogi bloga z czego jestem bardzo bardzo dumna i strasznie jej dziękuję. :] Co do stylizacji musicie wybaczyć mi drobne błędy techniczne, nie miałam czasu na poprawki a post jest pisany w pośpiechu. Co do samego wyjazdu muszę Wam powiedzieć, że jestem nieco zawiedziona. Jestem u znanej mi od kilku lat rodziny, ale w tym roku muszę Wam powiedzieć, że nie postarali się by ten pobyt był przyjemnością w każdej chwili - niekiedy są momenty, gdy po prostu nie wiem co mam ze sobą zrobić. Ale na szczęście w poniedziałek wracam a dziś jadę na zakupy do Kolonii. 
dlaczego blogger psuje jakość za każdym razem? nie wiem
| top - Stardesign + Basic | płaszcz - Philosophy | szorty - It Girls | buty - nelly.com | torebka - Voile |

Co myślicie o stylizacji? 
Chciałabym jeszcze powiedzieć, że warto zakupić koszulę, którą widzicie powyżej. Jest to dzieło Blacklilou i możecie je kupić za tylko 13sd. Myślę, że warto. :]
Pozdrawiam Was serdecznie, mam nadzieję, że wybaczycie krótką nieobecność na blogu.
~Sonia

6 komentarzy:

BlackLilou pisze...

Cieszę się, że cię przyjęli na stałe. Robisz naprawdę świetne stylki. ♥

PS. Piękna koszula.

Uplooad pisze...

Bardzo ładna, zazdroszczę kurtki :o

Anonimowy pisze...

Strasznie się cieszę ,że zostajesz na stałe!
Jak zawsze śliczna stylka i piękna koszula ,szkoda ,że mnie na nią nie stać.:c

Unknown pisze...

Witaj na stałe ! Stylizacja piękna jak zawsze , a koszulkę na pewno zakupię *.*

Szklanka9

lolicza123/ Julka pisze...

Może i tak, ładna ta koszulka :D.

karo45623Love1 pisze...

Świetna stylizacja. Może zakupię tą koszulę :)