19.06.2014

What Can I Do

Moja dollka przeszła dziś małą metamorfozę, zmieniłam odcień skóry, kolor włosów i oczu. Myślę, że teraz prezentuje się dużo lepiej i wygląda chyba bardziej realistycznie.
Zgodnie z moją wczorajszą zapowiedzią, dzisiejsza stylizacja jest nieco barwniejsza niż zestawy dodawane dotychczas. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :))


kurtka i buty Callie's Picks | bluzka Bonjour Bizou + YSL | spódniczka ELLE | pasek Mortal Kiss | torebka DVF

Taki ładny staroć. 90s 
Co sądzicie o stylizacji? Jak Wam się podoba nowy wygląd doll?

6 komentarzy:

Uplooad pisze...

Świetne połączenie kopertówki z butami. :) Stylizacja śliczna :)

Cassandra De Lune pisze...

Jaka ty ładna! Bardzo podobają mi się różowe wstawki.

Unknown pisze...

Przepiękna :)

szklanka9

Anonimowy pisze...

Śliczna twarz i stylizacja :*

lolicza123/ Julka pisze...

Śliczna ♥.

karo45623Love1 pisze...

Nie podoba mi się ten róż.