13.06.2014

Wings

Oglądacie mundial? Jeśli tak, to po dzisiejszym meczu Hiszpanii z Holandią jesteście pewnie równie rozemocjonowani jak ja. Kompletnie się nie spodziewałam takiego przebiegu spotkania i takiego wyniku (5:1 dla Holandii).

Co do stylizacji - głównym jej punktem jest bluzka, a właściwie torba odgrywająca rolę bluzki :) Kolorystycznie nie poszalałam, bo szczerze mówiąc najlepiej czuję się właśnie w takich biało-czarnych outfitach :) Mam nadzieję, że strój przypadnie Wam do gustu.

torebka (jako bluzka) Chanel | spódnica Basics | torba Gucci | okulary Beastly | kapelusz Bonjour Bizou | buty Fallen Angel | naszyjnik PPQ




Co sądzicie o stylizacji? Czekam na Wasze opinie! :)

5 komentarzy:

Uplooad pisze...

Stylizacja bardzo ładna, zmieniłbym tylko okulary.

karo45623Love1 pisze...

Świetny pomysł na bluzkę, zazdroszczę spódnicy! Przepiękna stylizacja, zauroczyła mnie jej pomysłowość i prostota.

Unknown pisze...

Jeju ... Stylizacja jest świetna a ta zamiana torebki na bluzkę to po prostu geniusz . Bardzo zazdroszczę torebki *.*

szklanka9

Anonimowy pisze...

Całkiem ładna.

lolicza123/ Julka pisze...

Dobry pomysł z tą torbą. Sama mam taką i to byłoby fajne jej wykorzystanie :D.