14.07.2014

Adios Brasil 2014 - Finale

Zakończyła się największa piłkarska impreza świata. Była wyjątkowo nieprzewidywalna, sami przyznacie, że odpadnięcie z grupy głównego faworyta w postaci Hiszpanii, lub innych mocnych drużyn europejskich (Anglia, Portugalia, wice-mistrzowie Europy - Włosi) dawało wiele emocji, których fani futbolu długo nie zapomną. Jak podsumować te zawody w kilku słowach? Zaskakujące, wyciskające łzy szczęścia i smutku, zdecydowanie oryginalne i ciekawe. I pomimo tego, że nasza reprezentacja nie grała, sami przyznacie, że często utożsamiliście się z drużynami, które przegrywały lub wygrywały. Na kolejny mundial poczekamy do 2018 roku, Rosjanie postarają dorównać Brazylijczykom. Czy im się to uda? Dopiero zobaczymy. Ale na szczęście po drodze czeka nas jeszcze francuskie euro, na które (mam nadzieję) damy radę się zakwalifikować. :]
wybaczcie dziwne położenie naszyjnika - miał zdobić bluzkę, a wyszło dość ohydnie

Jak bawiliście się na tegorocznym mundialu? Może ktoś był w kraju kawy?
Koniecznie opowiedzcie. Co do mnie, już nie mogę się doczekać na rozpoczęcie (zapewne przegranych) eliminacji do Euro 2016, które startują chyba już we wrześniu. Nie fajną informacją jest to, że zagramy z Niemcami. No ale kto nie próbował przenosić gór? :]

"Mundial się skończył. Co ja teraz zrobię z moim życiem?"

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja jakoś tak przeczuwałam, że to Niemcy wygrają. xd Najbardziej mnie rozwalił taki chłopczyk, pod koniec meczu zaczął tak biedaczek płakać, haha.
Bardzo ładna, ale naszyjnik lewituje.;d

Uplooad pisze...

Ładna
Jezu, ja nie rozumiem tego "Jak oni mogli odpaść tak szybko!?", "Jak to wypadli z grupy!?" itd. czasy się zmieniają, składy i ich techniki też więc nie srajcie ludy. :/
Ja od razu stawiałem na Niemców tzn. od momentu, jak dowiedziałem się, że mają grać z Brazylią. Gra Niemców na tym Mundialu wyglądała jak mocno naoliwiona maszyna. :P

Unknown pisze...

Śliczna ,tylko ta bluzka nie wyszła :D
Od początku chciałam , aby to Niemcy wygrali i się cieszę ;)
szklanka9

Natalia pisze...

Też ubolewam nad tym, ze mundial już się skończył :c
Nie przepadam za reprezentacją Niemiec, ale przyznaję, że w pełni zasłużyli na zwycięstwo - przez cały turniej prezentowali poprostu najlepszą grę :) Szkoda, że moja Holandia nie dotarła do finału, ale trudno, chociaż brąz dostali ;)
Śliczna stylizacja :>
....Yellow....

lolicza123/ Julka pisze...

Zagramy z Niemcami...!? No to nie mamy szans :/