4.07.2014

Do I Wanna Know

Przepraszam, że tak długo nie dodawałam żadnych postów, ale ostatnio jakoś nie miałam weny, a nie chciałam wrzucać stylizacji, z których sama nie jestem zadowolona. Ale tak poza tym u mnie jest bardzo pozytywnie - zdałam maturę i myślę, że moje wyniki pozwolą mi się dostać na wymarzone studia. Oczywiście wyniki mogłyby być lepsze, ale jest jak jest i trzeba się cieszyć tym co się ma, prawda? :)

A co tam u Was? Jak Wam mija pierwszy tydzień wakacji? Pogoda dopisuje? U mnie szału z pogodą nie ma, ale robi się coraz cieplej i według prognoz w weekend mają być upały, na które czekam :)

marynarka ELLE | kamizelka, spódnica Bonjour Bizou | bluzka LE | pasek Pretty n' Love | torebka Chanel | buty Riviera



10 komentarzy:

karo45623Love1 pisze...

Gratuluję zdania matury!
Wakacje zapowiadają się dobrze. Pogoda się poprawia, dzisiaj ma być 24 stopnie.
Ładna stylizacja :)

Olczi pisze...

Gratuluję zdania matury! :) A jaki kierunek studiów wybrałaś?
Ja również liczę na piękną pogodę, szczególnie, że dziś wieczorem wyjeżdżam nad morze.
Bardzo fajna stylizacja :)

Cassandra De Lune pisze...

Wow, brawo ;)
Świetna stylizacja :)

Uplooad pisze...

Gratulacje :)
Stylizacja bardzo ładna :)

Natalia pisze...

Medycyna :)
To życzę miłego wyjazdu! Akurat trafisz na piękną pogodę, jutro ma być podobno 30 stopni ;o
+ dziękuję ^^

Unknown pisze...

Brawka ! ;)
Ja za kilka godzin na szczęście wyląduje już we Włoszech . *.*
Stylizacja jest ładna aczkolwiek coś mi w niej nie pasuje , chyba te fioletowe paznokcie :/

szklanka9

Natalia pisze...

łał, Włochy, zazdroszczę! :D miłej podróży ^^

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Ojej, medycyna! ;O Trudny kierunek, trzymam kciuki za Ciebie :*

Natalia pisze...

no będzie ciężko, ale dam radę :D dziękuję :*

Unknown pisze...

Dziękuje ;)