30.07.2014

I look forward to the adrenaline

Stylizacja eksperyment na konkurs. Mi się tam podoba. Ten tydzień będzie obfitował w rozrywki, dziś basen z najlepszą przyjaciółką, jutro Wesołe Miasteczko. Ach, jak ja kocham tę adrenalinę na najostrzejszych machinach ♥  Teraz obserwuję sobie, jak odholowują na parking sklepu (sąsiaduję ze sklepem budowlanym) autobus, który zepsuł się tuż przed moim domem :D Uciekam, moje Simsy czekają.


top - PPQ | pasek - Fendi | worek - Mr. | spodenki - Decades | okulary - Royalty | obcasy - Callie's Picks

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Ładna
szklanka9

MadmoiaselleOla pisze...

Ja dziś skończyłam budowę domu w Simsach :D. Będzie mnie kosztował niecałe 350 tys. simoleonów, eh :o. Ale jakoś sobie poradzę :). Stylizacja bardzo mi się podoba, wszystko się ze sobą fajnie zgrało. Jedyne do czego mogłabym się minimalnie przyczepić to okularki, ale szczerze mówiąc, nie rzucają się mocno w oczy :).

Anonimowy pisze...

Fajnie, fajnie.:>

Alicja pisze...

Nic dodać, nic ująć ;)

Alaamiss2012

Alicja pisze...

Nic dodać, nic ująć ;)

Alaamiss2012