23.07.2014

Informacje

Cześć, Kochani! :) Wróciłam. Szczerze mówiąc, post miałam dodać zaraz po moim powrocie, ale mam strasznego lenia i jedyne, co robię, to przeglądam Instagram, oglądam Pretty Little Liars i vlogi na YouTube (pożytek z tego taki, że odkryłam kilka fajnych kanałów) i gram w Bzula (kojarzycie grę?). No, może jeszcze jem, śpię, i, o dziwo, czasami książkę poczytam. Podczas mojej nieobecności redaktorki świetnie się spisały z dodawaniem postów, za co im bardzo dziękuję. Trochę zaległych oraz aktualnych informacji:

1) Wyniki konkursu na Komentatora Miesiąca dodam najwcześniej za kilka dni, niestety, nie mam na koncie ani jednego stardollar'a. [A może zmieniłabym te 30SD wynagrodzenia na ubrania i dodatki tej wartości? Co sądzicie? Jeszcze niedawno było właśnie takie wynagrodzenie za tytuł Komentatora. Koniecznie napiszcie, jeżeli pasowałaby Wam taka opcja, to wtedy wyniki pojawiłyby się znacznie szybciej.] Wiem, że jestem już z tym strasznie spóźniona, ale do końca tygodnia przygotuję dla Was małe wynagrodzenie.

2) Cały czas eksperymentuję z wyglądem bloga na lato. W końcu zdecydowałam, że na Elegantly powróci nagłówek, który widniał tutaj na początku istnienia bloga. Jest on adekwatny do pory roku, więc czemu nie?

3) W ostatnim czasie blog trochę wypadł z rytmu. Ale już za niedługo wszystko wróci do porządku. Mam w planach większą loterię bądź konkurs partnerski, dodatkowo planuję wykupić kilka reklam i powiększyć blog o nowe działy (między innymi wspomniane już Must Have i Lookbook).

4) Przeglądałam ostatnio posty sprzed kilku miesięcy. Dominika zadała wtedy kilka pytań dotyczących aktywności i wynagrodzeń dla czytelników. Zasugerowałam się nimi i postanowiłam przywrócić Wynagrodzenie dla osób, które stale komentują bloga. Mam nadzieję, że to skłoni Was do komentowania.

5) Trwa właśnie kilkudniowa promocja na reklamy w poście *KLIK*, zapraszam również do partnerowania z naszym blogiem. Kontakt pod moim numerem GG.

6) Co myślicie o jakimś castingu? Na pewno częstotliwość postów poszłaby w górę, dlatego chętnie bym go zorganizowała.

+ na piątek bądź sobotę planuję wieczór zabaw. Dawno nie było czegoś takiego. Jutro jeszcze dokładnie Was poinformuję :)

1 komentarz:

MadmoiaselleOla pisze...

Czekam na atrakcje i nowe działy. Cieszę się bardzo z powrotu tego nagłówka. :)