29.07.2014

The best of Limited Edition

Postanowiłam na szybko sklecić dla Was krótki post poświęcony moim zakupom w najnowszej odsłonie Limited Edition. Jeżeli "The best of..." spodoba Wam się, bardzo możliwe, że zagości na blogu na stałe. 
Życzę miłego czytania! :)

Moje pierwsze wrażenie odnośnie kolekcji: nie tego się spodziewałam. Po pierwszym obejrzeniu ubrań i dodatków stwierdziłam, że wydam o wiele mniej, niż przewidywałam. W praniu wyszło, że z konta poszło mi aż (a może tylko?) 300 SD. Zakupiłam najlepsze (według mnie) rzeczy.


Pierwszą rzeczą, którą włożyłam do koszyka, była koszula ze zdobieniami. To ona najszybciej się sprzedała i wcale się nie dziwię - jest świetnie wykonana i sprawdzi się w wielu stylizacjach. Naszyjnik to absolutny must-have, dzięki różowym akcentom staje się jeszcze ciekawszy. Z butami miałam ogromny dylemat. Wahałam się między dwoma parami, bo na jedną tylko pozwoliły mi fundusze. Wybrałam te biało-czarne ze srebrnym logo. Uniwersalne i niedrogie. Top oczarował mnie prostotą i finezją. Białe spodnie z wiązaniami z boków kupiłam bez wahania. Mam nieśmiałe przeczucie, że w przyszłości mogą być cenne. Transparentny top z subtelnym żółtym paskiem zauważyłam jako ostatni. Obok takiej perełki nie można przejść obojętnie! Zakupu sukienek i spódniczek w ogóle nie rozważałam, szczerze? Szkoda mi było na nie pieniędzy. Żałuję, że nie kupiłam pikowanej torebki, której kompletnie nie zauważyłam. 
Podsumowując, jestem w pełni zadowolona ze swoich zakupów - rzeczy są praktyczne, ładne i łatwe w użyciu. O to mi chodziło!


PROPOZYCJE WYKORZYSTANIA:


1) top - YSL | spodenki - RIO | naszyjnik - LE | kopertówka - Chanel | buty - Basic
2) naszyjnik - Dior Couture | top - LE | kopertówka - Chanel | spódniczka - Callie's Picks | szpilki - YH
3) bluzka - Callie's Picks | top - LE | spódniczka i torebka - YSL | obcasy - LE

Co sądzicie o kolekcji?
Co kupiliście?

6 komentarzy:

MadmoiaselleOla pisze...

Świetnie napisany post, a wymienione wyżej rzeczy są naprawdę ładne i uniwersalne. Nawet ja zwracałam na nie większą uwagę, szperając w Limited Edition, nawet z myślą, że i tak nic nie kupię. Najbardziej spodobała mi się jednak koszula i spodnie, zdecydowanie.
PS Kto pomagał wybierać buty? :D

Olczi pisze...

Olcia <3

Unknown pisze...

Kupiłaś świetne ubrania i dodatki ;)
Osobiście nie posiadam czarnego topu i butów, resztę mam :)
Stylizacje obłędnie śliczne *.*
szklanka9

Veronica | Alocohc pisze...

Bardzo spodobał mi się ten post. Mam nadzieję, że szybko pojawi się kolejna część ''The best of...'' i będzie równie dobra jak ta.
Przyznam szczerze, że zazdroszczę Ci zarówno ubrań jak i dodatków które kupiłaś, z wyjątkiem butów. Za późno dowiedziałam się o kolekcji i niestety wymienione przez Ciebie rzeczy nie zagościły w mojej szafie, ale coś znalazłam, choć w pełni z moich zakupów nie jestem zadowolona.

Uplooad pisze...

Bardzo ładne stylizacje :)
Ja zakupiłem tylko 5 rzeczy i wnętrze. Mam te spodnie m.in. :D

Anonimowy pisze...

Fajnie napisany tekst i zgadzam się co do Twoich wyborów.;-)