8.07.2014

Vogue, Anna Wintour i niechęć do Anji Rubik

Dzisiejszy tytuł, jak sami przyznacie jest nieco dziwny. Wziął się z tego, że w internecie szukałam rankingu 10 najlepszych modelek świata. Dotarłam do niego na Vumag'u i przeczytałam, że Anja Rubik, moja absolutna idolka w każdej dziedzinie, plasuje się na trzeciej pozycji, którą przyznała jej redakcja amerykańskiego Vogue'a. A dlaczego jest trzecia? Jak można się było spodziewać - układy. Przeczytałam, że redaktorka naczelna American Vogue, Anna Wintour, ma co do Anji uprzedzenia i dlatego plasuje ją na najniższym stopniu podium. Idiotyczne.
| B.Bizou | V.Orchid | Archive | Hot Buys | Dior |

Co sądzicie o stylizacji?
A o sprawie z naszą topmodelką? Podzielcie się. :]

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Żałosne.:') Według mnie tacy ludzie powinni być wszechstronny a nie odrzucać kogoś, bo go nielubi czy coś. xd
Bardzo ładny set!

Anonimowy pisze...

*wszechstronni

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Dokładnie. + dzięki :*

karo45623Love1 pisze...

Ja również nie przepadam za Anją Rubik. Trzecia pozycja? Za co? Za to co zaprezentowała w teledysku "Chleb"? Ugh.
Bardzo ładna stylizacja ;)

mIchAŁ pisze...

Chyba chodziło Ci o bezstronni ;)

mIchAŁ pisze...

Powiem tak. Ja się do Anji przekonałam dzięki Project Runway, bo jak występowała gościnnie w Top Model (tak apropo będzie 4 edycja) to była to taka pani, kto to ja nie jestem i jej nie lubiłam, ale jak wyżej wspomniałam Project mnie przekonał. Poza tym, ludzie w branży modowej powinni umieć być obiektywni.

Uplooad pisze...

Anja jest mi zeupełnie obojętna, chociaż ubrać się potrafi. Ja bym się cieszył, że w ogóle jest na podium...
Stylizacja ładna :)

Unknown pisze...

hahhahah (y)

Unknown pisze...

Nie przepadam zbytnio za Anią , ale nie mogę powiedziec , ze jest glupia :) . W 'top modelu ' to rzeczywiście zachowywala się troszkę dziwnie...
Stylizacja piękna *-*
szklanka9

Anonimowy pisze...

Omg faktycznie xd