13.08.2014

Everything that could have been my anything

Dzisiejszy dzień zaliczam do bardzo udanych. Planowo byłam w galerii handlowej i zrobiłam "zakupy na jesień". Moją nową zdobyczą jest ramoneska, którą kupiłam prawie bez oglądania się za innymi (a było ich mnóstwo). Znalazłam ją w Sinsayu i wzięłam razem z nią uroczą koszulkę w mopsy, T-shirt z nowojorskim drogowskazem i spódniczkę w kolorowe palmy. A tak poza tym, zrobiłam porządek w szafie na Stardoll (pusta szafa :o) i w schowku znalazłam poniższe spodnie. Co sądzicie o tym secie?

| top Original Future&Basics | spodnie Bonjour Bizou | buty DVF Tribute&Velvet Orchid |
| torebka RIO | okulary Original Future | pasek Wild Candy | bransoletki St Trinias 2, Fallen Angel |

PS Wkrótce możecie spodziewać się również makijażu z mojej strony :-)

6 komentarzy:

Uplooad pisze...

Ładna, ale okulary zbędne.

Uplooad pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Piękna, bardzo podoba mi się połączenie topów <3
szklanka9

pikers pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
pikers pisze...

Bardzo fajna stylizacja. Tak jak pisze szklanka9, podoba mi się połączenie topów

natka5481

Anonimowy pisze...

Bardzo ładnie się prezentuje.