25.08.2014

Fast Car

Hiszpania totalnie mnie zauroczyła (a szczególnie Barcelona - przepiękne miasto!), gdybym tylko mogła, zostałabym tam do końca wakacji. Niestety trzeba było wrócić do zimnej (kiedy lądowaliśmy, w Warszawie było zaledwie 15 stopni - wyobraźcie sobie jaki szok termiczny przeżyłam...), szaroburej Polski, ale na Półwysep Iberyjski na pewno jeszcze kiedyś wrócę.

W stylizacji chciałam nawiązać właśnie do Hiszpanii, myślę, że wyszło nie najgorzej. A Wam jak się podoba mój zestaw? :)

 
sukienka CP | bluzka Folk | pasek Voile | buty YH

5 komentarzy:

MadmoiaselleOla pisze...

Bardzo ładna i potwierdzam - nawiązuje do Hiszpanii :-). Ja kiedyś muszę tam pojechać, tam musi być pięknie :o. A tak w ogóle, czy tylko mi podoba się tamtejszy akcent? :D

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Fajnie, że wyjazd Ci się udał. A stylizacja- tak ja mówisz, jak najbardziej nawiązuje do Hiszpanii.:D

Uplooad pisze...

Podoba mi się :)
Zazdro wyjazdu :D

Unknown pisze...

Byłam w Hiszpanii. Pięknie tam jest. Te zabytki, oceany, góry <3
Śliczna stylizacja.
szklanka9