15.08.2014

Make-up: Deep Maroon

We wszelkich kolorowych magazynach pojawiają już się artykuły, które mówią nam, co będzie na topie w przyszłym sezonie. Dziś jednak zajmę się trendem na jesień-zimę 2014/15 w makijażu. Mowa tu o mocno podkreślonych ustach w kolorze głębokiego bordo i ledwie widocznych, prawie zlewających się ze skórą brwiach (klik, klik). Nie każdemu mogą przypasować te trendy, ale mnie się spodobały. I jeśli taka propozycja Was zainteresowała, zapraszam do dalszej lektury :-).
* Przy okazji chciałam podziękować Oli za danie mi możliwości opublikowania poradnika makijażowego *


KROK 1: BRWI
 
Tak jak w realnym makijażu, zaczynamy od brwi. Aby uzyskać odpowiedni dla mnie efekt (patrz wyżej), musiałam trochę popracować w dziale Twarz&Ciało, w kategorii Brwi. Przeźroczystość musi być mała, ale potem podkreśliłam je dodatkowo kredką do brwi w kolorze piaskowym. Jednak ustawienia jasności brwi i ewentualne wypełnienie kolorem zależy od karnacji naszej doll, w moim przypadku wygląda to tak.

KROK 2: OCZY
Sam makijaż oczu jest bardzo prosty i naturalny. Pod łukiem brwiowym w zewnętrznej części nakładamy odrobinkę białego cienia dla rozjaśnienia spojrzenia. Następnie pokrywamy całą powiekę cielistym cieniem, żeby wyrównać jej koloryt. Potem zostaje nam tylko podkreślenie dolnej powieki brązem.

KROK 3: USTA
Dla uzyskania wymarzonego do tego makijażu koloru ust, posłużyłam się dwiema szminkami. Na czyste usta nałożyłam najpierw tę w kolorze fioletowym, a na nią - mocno czerwoną, lekko wpadającą w róż. Zamiast tego można użyć bordowej pomadki albo nawet podchodzącej pod brąz.

KROK 4: POLICZKI
W moim przypadku cieniowanie policzków się praktycznie nie zmienia, zazwyczaj maluję je tak samo. Najpierw najbardziej na boku aplikuję najciemniejszy odcień bronzera, na środek policzka nakładam trochę jaśniejszy, a potem na kościach policzkowych - rozświetlacz. Na obrazku zaznaczyłam delikatne linie, które wskazują miejsce danego kosmetyku. Zawsze kieruję się w dół.

UŻYTE KOSMETYKI:

Jak podoba Wam się ten trend? Co sądzicie o makijażu?
Zrozumiem, jak komuś się nie spodoba ☺

6 komentarzy:

Uplooad pisze...

Podoba mi się c:

ModnyKotek pisze...

Piękny, wszystko ze sobą świetnie współgra, gratuluję ;)

Anonimowy pisze...

Ładny, bardzo naturalny. Fajnie piszesz. Cały artykuł wciąga i przyjemnie się go czyta.

Unknown pisze...

Śliczny, zgadzam się z Weroniką :)
szklanka9

MadmoiaselleOla pisze...

Miło mi, że tak sądzisz. Dziękuję :*

kasia89071 pisze...

Ciekawy; )