18.08.2014

Nowe Elegantly

Jak sami możecie zobaczyć, na Elegantly zawitał nowy nagłówek (który wykonała dla nas Kate-Tunstall), a i kilka innych rzeczy się pozmieniało. Posty są wyśrodkowane, a wszystkie gadżety, które do tej pory gościły w pasku bocznym po prawej stronie możecie znaleźć na dole. Czeka mnie jeszcze trochę pracy, między innymi nad wyglądem zakładek, ale myślę, że to kwestia maksymalnie dwóch, trzech dni. Według mnie teraz jest bardziej przejrzyście. A co Wy sądzicie o nowym wyglądzie? :)


6 komentarzy:

Uplooad pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Uplooad pisze...

Włosy są tak dobrze zrobione, że nie mam na to słów. D:
Ogółem nowy nagłówek i wygląd fajne.

MadmoiaselleOla pisze...

Mnie się bardzo podoba. Sam na główek, jak i zmiany w oprawie graficznej bloga. Ale mam sentyment do "wygibaśnych" czcionek w tytułach postów :-)

Unknown pisze...

Podoba mi się :)
szklanka9

Anonimowy pisze...

Korzystne zmiany.:D

kasia89071 pisze...

Ładna zmiana chociaż zastanawiam się, dlaczego włosy są niebieskie? :d