6.08.2014

Back for a moment

Witajcie po obozowej przerwie. Wypoczęta (choć jeszcze nie w pełni) wracam znad morza i piszę posta. :) Jednak niestety już za kilka dni znowu będę musiała Was opuścić, tym razem z powodu rodzinnych wakacji w Chorwacji/Albanii (może coś tam zaplanuję). Tak czy inaczej, muszę Wam powiedzieć, że najnowsza kolekcja Callie's jest naszpikowana ciuszkami inspirowanymi oryginalnymi projektami, więc mam wreszcie materiał na posty z serii 'Inpisred by...' na Stardoll i My, serdecznie Was tam zapraszam. :)

A tak z innej beczki dzisiejsze Fever to ogromne zaskoczenie, chyba nie tylko dla mnie + widzę, że nikt nie docenia cudownego luźnego topu, a ja to zrobię i nawet dodam tu coś z jego użyciem. Mam nadzieję, że trafnym. :)
hardrockowy look rozmyty - oh, dzięki bloggerze

Jean Paul Gaultier | Fever | Fallen Angel | Callie's Picks |

Co myślcie o hardrockowym wydaniu mojej doll?
Co do tego, jak wyglądać będzie wakacyjny tydzień, przeczytacie w następnym lub jeszcze w następnym poście. Dzięki za każdy komentarz, 3majcie się. :)

6 komentarzy:

MadmoiaselleOla pisze...

Blogger rozmywa tylko przy pisaniu posta, później wszystko jest okay ☺. Nie tylko Ty doceniasz tą bluzkę, też zwróciłam na nią uwagę i myślę, że jest bardzo ładna. Spódniczka również jest piękna, ale szelki są zbędne. Kurtka i dodatki dodają pazura i wyglądają bardzo fajnie.

Anonimowy pisze...

Genialna stylka, bluzka też jest super.:)

Unknown pisze...

Boska stylka, bluzkę muszę kupić ;)
szklanka9

Cassandra De Lune pisze...

Piękna stylka :)

Uplooad pisze...

Świetna :)

LenaBlack10 pisze...

Też jadę do Chorwacji, ale dopiero w przyszły czwartek :) Co do stylizacji, to spodobało mi się wykorzystanie tej spódniczki, marzę by mieć ją w szafie *u* Ogólnie to udana i fajna stylizacja C: