2.08.2014

They say that everyday is a new beginning...

...a dla mnie jest to nowy początek pracy na tym wspaniałym blogu, którego śledzę już od jakiegoś czasu. Chciałam serdecznie podziękować Oli za daną mi możliwość pisania tutaj dla Was. Jest to dla mnie coś zupełnie nowego, a do castingu zgłosiłam się dość spontanicznie. Może ktoś mnie już zna, a może jeszcze nie, dlatego czuję się w obowiązku przedstawienia się. Otóż, tak się złożyło, że również mam na imię Ola :). Nie jestem osobą utalentowaną muzycznie ani artystycznie, ale muzyka odgrywa ważną rolę w moim życiu. Lubię naukę języków obcych, ostatnio na własną rękę zaczęłam uczyć się włoskiego. Oprócz tego interesuję się oczywiście modą, bo przecież inaczej by mnie tu nie było. Kocham poszukiwać inspiracji, które potem zamieszczam na moim tumblrze. Myślę, że razem będziemy miło spędzać czas, a teraz zapraszam do ocenienia mojej pierwszej stylizacji na Elegantly, którą - przyznając się bez bicia - umieściłam również w zgłoszeniu :).

| Naszyjnik - PPQ | Top - Nelly | Spódnica - Apres Ski | Pasek - It Girls |
 | Torebka - Giambattista Valli Tribute | Bransoletka - Fallen Angel | Szpilki - Nelly |


9 komentarzy:

Olczi pisze...

Ja już Ci pisałam, ale napiszę jeszcze raz: cudownie :*

MadmoiaselleOla pisze...

Za to ja pisałam już do Ciebie, ale napiszę ponownie: bardzo dziękuję ♥

LenaBlack10 pisze...

Ja Cię znam ;))

Uplooad pisze...

Stylizacja bardzo ładna, życzę powodzenia :)

Anonimowy pisze...

Ja tez uwielbia uczyć się języków obcych.:> Powodzenia!

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

3mam kciuki i serdecznie witam w załodze :*

Unknown pisze...

Witaj. :) Stylizacja wyszła ślicznie *-*
szklanka9

Natalia pisze...

Witamy w załodze! :)
Świetna stylizacja, czekam na następne :))
....Yellow....

Alicja pisze...

Cudówna stylizacja. Życzę powodzenia ;))

Alaamiss2012