27.08.2014

Witamy w rzeczywistości

Ze skrępowaniem piszę ten post - tyle mnie tu nie było, że może lepiej się nie odzywać i uniknąć konieczności wymyślania takich czy innych powodów tej nieobecności. Wiele się zmienia ostatnio, a już zwłaszcza w związku z szarymi obowiązkami: szkoła i te sprawy. Nie będę pisać aż tak wiele, po prostu musicie mnie z miejsca pokochać za te wyskoki nieobecnościowe. Postaram się to zmienić i ściągnąć palec z przycisku 'chill'. To już koniec sierpnia, koniec wakacji, koniec wolności, witamy w szarej i zwykłej codzienności...
top Fallen Angel | marynarka Evil Panda| torba Fever | spódnica It Girls | sandałki B.Bizou | czapka O.Future

Jak tam u Was? Udzieliła Wam się jesienna depresja jak mi? :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

No mnie się średnio podoba+ denerwuję mnie to, że prawe wszyscy łączą torebkę i spódniczkę.:') A tak w ogóle to fajnie, że wracasz.;)

Uplooad pisze...

Ale końcówkę zrymowałaś xD Nie narzekaj, ja będe miał tylko 3 godziny dziennie na zrobienie lekcji, naukę, ewentualne skomentowanie postów i może napisanie własnego. :')
Stylizacja ładna :>

Uplooad pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Ładna :)
szklanka9

Cassandra De Lune pisze...

So nice.