21.09.2014

Odchodzę.

Jak pewnie zauważyliście nie dodaje ostatnio postów.
Pod koniec wakacji wykryto u mnie nie ciekawą chorobę, przy której jest konieczna operacja.
Od kilku dni jestem w szpitalu, i miałam sporo czasu na myślenie.
Odchodzę ze stardoll.
Myślałam nad tym dawno, i zdecydowałam.
Stardoll nie jest już zwykłą grą, jest uzależnieniem. Niedługo będę pisać egzaminy, potem bierzmowanie, nowa szkoła i za 2 lata czeka mnie dorosły świat.
Dziękuje za to że mogłam pisać na tym świetnym blogu, i dziękuje Wam czytelnikom.
Z bloga się nie usuwam (mam nadzieje, że administratorka nie będzie miała nic przeciwko temu), bo możliwe, że kiedyś wrócę i będę znowu z wami.
Pozdrawiam <3
-Agnieszka

3 komentarze:

Uplooad pisze...

Ojezu :0 Mam nadzieję, że wrócisz do zdrowia :0 Wiem o co Ci chodzi, też niedługo wkroczę w "dorosłe" życie i mam zamiar odejść z sd. :P
No nic, życzę powodzenia w realnym życiu i powodzenia na egzaminach :P

Unknown pisze...

Ojeju :(
Życzę, abyś szybko wyzdrowiała
Szklanka9

Olczi pisze...

Zdrowia, kochana!
Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz ;*