24.09.2014

The End

Czytając tytuł pewnie domyślacie się, o czym chcę Wam powiedzieć. 
Tak, podobnie jak Agnieszka i Weronika, postanowiłam odejść z bloga. W najbliższy poniedziałek rozpoczynam studia i nie będę w stanie pogodzić nauki z pisaniem na blogu. Już teraz mam problem ze znalezieniem wolnej chwili, a przecież rok akademicki się jeszcze nie rozpoczął.
Pragnę podziękować Wam, czytelnikom, za oglądanie i komentowanie moich stylizacji. Wielką przyjemnością było pisanie dla Was. 
Oczywiście dziękuję również Oli, bo właśnie dzięki niej mogłam tu być.
Przykro mi odchodzić, niestety wszystko musi mieć kiedyś swój koniec.

Mam dla Was jeszcze pożegnalną niespodziankę w postaci małej loterii.
Aby wziąć w niej udział musicie być obserwatorami bloga i podać w zgłoszeniu swój nick. Możecie też napisać, co chcielibyście wygrać. 
Czasu na zgłoszenie jest niewiele, bo tylko do jutra do godziny 8:00
Wyniki podam jutro przed południem.


13 komentarzy:

Kinga. pisze...

zg się (zależy mi na 1, bo kolekcjonuję MK i tego nie mam)
Szkoda, że powoli każdy odchodzi, ale rozumiem :)

tiaraaiwlys

Unknown pisze...

;c
Zg się
Mam 9,10 i 3, bardzo podoba mi się 8.
szklanka9

Mary. pisze...

Zgłaszam się. Zależy mi na numerze 2.
.Emma.Gilbert.

Uplooad pisze...

Zgłaszam się
Uplooad

lovesummer pisze...

zg
chciałabym 8
kreda2

DzikaNaomi pisze...

Zgłaszam się, chciałabym 8 lub 5
DzikaNaomi

Anonimowy pisze...

Chcialabym 4, 8 lub 2
Lewa0702

Anonimowy pisze...

palinkaa1997
mam ostatnią, pragnę 8 8.*

kotek717 pisze...

Mam 1 2
Chciałabym 8
kotek717

Unknown pisze...

Zyczę powodzenia na studiach i wielu sukcesów w życiu :)

xXVampireeXx..

MagdozaurusRex pisze...

Zgłaszam się, mam 2 i 10, chciałabym nr 8.
MagdozaurusRex

Natalia pisze...

Dziękuję :))

Unknown pisze...

Szkoda:( Lubilam Twoje stylki ;) No coz...powodzenia na studiach! ;))

Samanta070