11.10.2014

The sound in my heart

Tak wyglądał mój tydzień w sprawdzianach i kartkówkach: pon - angielski, wt - niemiecki, śr - matma + chemia, czw - historia, pt - fizyka. Wprost cudownie! Nie wspomnę już o "programie telewizyjnym", który nagrywaliśmy na polskim w piątek; totalna improwizacja. We wtorek miałam urodziny :'), w sobotę byliśmy w galerii po prezenty. :D Ogólnie zeszły tydzień to stres i sprawdzianowa gorączka, wpadłam w trans nauki, może dlatego mnie tu tak długo nie było. Teraz czekamy na Top Model i kibicujemy Adasiowi :3
Ta cudowna spódniczka jest moja, marzenie się spełniło! ♥
* Nie mogłam się zdecydować czy z okularami, czy bez, więc są w bladej wersji *


♥♥♥

3 komentarze:

Uplooad pisze...

Świetna <3

aleksandra0308 pisze...

Bardziej podoba mi się wersja bez okularów ;) Udana stylizacja, a spódnica jest naprawdę piękna. Charakteru całości dodają buty i plecak.

Unknown pisze...

Piękna ! <3
Szklanka9