22.11.2014

Ogłoszenia

Zgodnie z zapowiedzią w pasku bocznym, nadszedł czas na pewne zmiany na Elegantly.

1) Wygląd
Nowa szata graficzna wykonana przez Kawa007. Oprócz tego wprowadziłam też drobne zmiany w ustawieniach. Mi osobiście bardzo się podoba, jest świeżo i z klimatem. Co sądzicie? 



2) Redakcja
Obecnie w załodze jestem tylko ja oraz dwie Ole (ja zresztą też Ola :). Prawdopodobnie zorganizuję jakiś casting. W związku z tym, że spora część społeczności stardolla wykruszyła się, wymagania będą minimalne, więc myślę, że dużo osób bez problemu będzie mogło się zgłosić :)

3) Ogółem
Tym razem postanowiłam solidnie wziąć się za bloga. Chcę, żeby wrócił do jeszcze niedawnej świetności. W ostatnim czasie trochę go zaniedbałam, wiecie, szkoła i te sprawy. Jestem w klasie anglojęzycznej, więc pracy jest naprawdę masa. 

4) Jak teraz będzie?
Razem z dziewczynami planujemy sporo atrakcji na końcówkę listopada oraz na grudzień, miesiąc, w którym Elegantly świętuje swoje pierwsze urodziny. Już niedługo dodam konkurs na Komentatora
Dwu-tygodnia. Dodatkowo myślimy nad urozmaiceniami, postaram się w miarę możliwości przywrócić dział The best of. Oprócz tego jak zawsze będą zamieszczane stylizacje, sporadycznie inspiracje makijażu. 

Mam nadzieję, że zmiany są jak najbardziej na plus. Co sądzicie? :)

4 komentarze:

MadmoiaselleOla pisze...

Jejku, nagłówek jest cudowny! Jedyne, co nie do końca przypadło mi do gustu, to napisy pod nagłówkiem. :v

Uplooad pisze...

Od razu lepiej blog wygląda, bo poprzedni nagłówek to kompletna porażka. Mam nadzieję, że te zapowiedzi nie będą pustymi obietnicami jak na większości blogów to bywa. Co za ironia... blog jeszcze nie ma roku, a już zdążył upaść :')

Anonimowy pisze...

O tak nagłówek jest świetny i dużo lepszy od poprzedniego. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na resztę zmian.

kotek717 pisze...

Cudowny nagłówek!