31.12.2014

Loteria

Do wygrania:


W tym gąszczu ubrań i dodatków znajdziemy takie marki, jak choćby Nicholas Kirkwood czy Jean Paul Gaultier.
DODATKOWO DO WYGRANIA X* STARDOLLARÓW. 
*suma jest moją słodką niespodzianką :)

Warunki udziału:
- obserwowanie bloga
- skomentowanie min. 1 postu (nie może to być konkurs ani żadna atrakcja)

Osoby, które wzięły udział w dzisiejszych atrakcjach mają 50% więcej szans na wygraną!
Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś, masz czas do końca pierwszego dnia 2015 roku :)
                                                    

To już ostatnia atrakcja dzisiejszego dnia. Jednocześnie informuję Was, że jutro pojawi się sylwestrowo-noworoczny konkurs, niestety nie zdążę go dziś opublikować. Zostały dwie godziny do końca roku 2014. Bawcie się dobrze! :)

16 komentarzy:

Unknown pisze...

Zg się. Mambuty z mortall kiss i sukienki z fever. Chciałabym sukienkę z jan paul granatowa. :)
Szklanka9

kotek717 pisze...

Zgłaszam się
Mam złote buty, torebkę na ramię, czarną torebkę
kotek717

agentmonia33 pisze...

Zgłaszam się
agentmonia

Cassandra De Lune pisze...

Zgłaszam się :) Proszę o miętową bądź granatową sukienkę, ale bardzo chciałabym miętową! No i oczywiście stardollarami bym nie pogardziła :)
Weronikao99

Alice266 pisze...

Zg się :)
chciałabym tą tunikë ? bez 1 rękawka

alapole

w3rkadil3rka pisze...

Zgłaszam się.
Bardzo podoba mi się granatowa sukienka i to ją chciałabym otrzymać, stardollarami też nie pogardzę. ;>
painfulhug

czasdlaksiazki pisze...

Zgłaszam się:)
KlaudiaRockin1

Uplooad pisze...

Zgłaszam się, Uplooad
Większość mam, a kilku rzeczy nie chcę. Jest jedna rzecz, której nie mam i ją chcę - różowy top od Jean'a Paul'a :D

Milena☆iskrat pisze...

iskrat

Beata pisze...

no to zgłoszę się, nie mam nic :p

Bellaws pisze...

bellawss

SrebrnaBlue pisze...

SrebrnaBlue

MadmoiaselleOla pisze...

Zgłaszam się, mam torebkę na pasku.
MadmoiaselleOla

Kinga. pisze...

zg/ chcę niebieską sukienkę

tiaraaiwlys

DzikaNaomi pisze...

Zgłaszam się :)
DzikaNaomi

Anonimowy pisze...

zg się :)
Mam torebki, złote buty i sukienkę z fever.