31.12.2014

Rok bloga!

Moi Drodzy, dziś w Sylwestra, mija dokładnie rok od założenia naszego Elegantly. W związku z tym dziś na blogu bawimy się podwójnie!
Chciałam Wam przede wszystkim serdecznie podziękować za to, że przez ten rok byliście z nami, na dobre i na złe. Z całego serca dziękuję zarówno stałym czytelnikom, jak i tym przelotnym, dziękuję za wszystkie komentarze i opinie. Bez Was nie byłoby Elegantly, pamiętajcie, że to nie tylko my, redaktorzy, tworzymy bloga, ale w dużej mierze również Wy.
Żeby tradycji stało się za dość, troszeczkę statystyk:

W ciągu roku zgromadziliśmy 319 obserwatorów.
Łącznie redaktorzy opublikowali 421 postów.
Czytelnicy opublikowali w sumie 4049 komentarzy.
Łącznie blog został przez Was wyświetlony 53 341 razy.
Najwięcej wyświetleń według kraju otrzymaliśmy z Polski, USA i Rosji.


Zapraszamy Was na dzisiejsze świętowanie sylwestra i urodzin! Późnym popołudniem i wieczorem pojawią się rozmaite zabawy i konkursy z nagrodami! Koniecznie wejdźcie na Elegantly!

                                                                 

Jak możecie zauważyć, zmieniłam trochę design bloga. Pasek stron możecie teraz znaleźć u samej góry, w prawym pasku bocznym najważniejsze gadżety, kilka jeszcze innych na samym dole. Jakieś większe szczegóły pojawią się na dniach. Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny, sylwestrowy dzień! :)

5 komentarzy:

Uplooad pisze...

Nie chcę nic mówić, ale statystyki bardzo słabe xD Myślałem, że blog aż tak źle sobie nie radzi :/
Wygląd fajny, ale wolałbym zobacyć jakiś nowy nagłówek. ;)

Olczi pisze...

@Uplooad
No wiesz, jak kto uważa, ale jestem zdania, że to dobry wynik. Postaramy się, żeby za rok było jeszcze lepiej! :)
Co do nagłówka: ten jest tylko tymczasowy, już niedługo zobaczysz nowy :D

Unknown pisze...

Gratuluję :)
Mnie ten nagłówek bardzo się spodobał :)
Szklanka9

Anonimowy pisze...

Gratuluję! :)

MadmoiaselleOla pisze...

A mnie się podoba ten nagłówek, jeden z lepszych według mnie. Fajnie, że ktokolwiek tu jeszcze zagląda. :)