26.06.2014

Follow follow

Ostatni czwartek, malowanie paznokci, szykowanie kiecki - jak ja to kocham ♥ I jeszcze do tego znalazłam na yt piosenkę, której szukałam od... dawna. Cudownie, pięknie, najwspanialej! Teraz tylko trochę cieplej i w sobotę do Karpacza na kilka dni. Odpoczynek, czas start! :]
Stylizacja jest cudowna jak ten cudowny czas. Kocham ją w każdym calu. Mam nadzieję, że Wy też pokochacie to cudo.
| kapelusz - B.Bizou | torebka - Callie's | top - It Girls | sukienka - Tingeling♥ | buty - YH |

I co myślicie? Podoba się?
Uśmiechnij się - pamiętaj, życie jest piękne. :]




6 komentarzy:

Uplooad pisze...

Śliczna :D

Anonimowy pisze...

Piękna jest

Natalia pisze...

Genialna! Zazdroszczę butów, są przepiękne :)
....Yellow....

karo45623Love1 pisze...

Świetne buty i spódnica. Podoba mi się.

Unknown pisze...

Przepiękna ! Muszę kupić te bluzkę ;)
Szklanka9

lolicza123/ Julka pisze...

Nom, nareszcie wakacje :D.