26.06.2014

Ave everyone!

Jestem Wero, na Stardoll Weronikao99 i od dziś będziecie mogli oglądać tu moje stylizacje. Być może kojarzycie mnie już z innych blogów, z którymi współpracuję bądź z mojego Dark Eye'a :) Kilka słów o sobie? Chociaż nie zawsze to po mnie widać jestem gotką, kocham książki, muzykę i mojego brata. Jeśli zostanę tu na dłużej poznamy się lepiej. Przygoda z Elegantly, czas start!
Kurtka-Chanel Tribute/Bluzka-Basics/Spodnie-Fallen Angel/Glany-YH/Torba-Nelly/Pasek-Evil Panda/Bransoletka-LE

6 komentarzy:

Agatchey pisze...

Jest genialnie, tak inaczej, nie mdło i nudno!

Anonimowy pisze...

Trochę zwykła,ale nie jest źle.Torbę dałabym za spodnie i je raczej też wymieniła,ale to już moje widzimisię po prostu ich nie lubię.

karo45623Love1 pisze...

Typowa z charakterem. Podoba mi się.

Uplooad pisze...

Dla mnie troszeczkę zwyklak, ale ładny. :D Powodzenia na tym stanowisku

lolicza123/ Julka pisze...

Cześć, ładna stylizacja, na początek :)).

Unknown pisze...

Mmmm...Nawet ładna ;)
szklanka9