7.06.2014

Kolorowy wiatr

U Was też dzisiaj było tak ciepło? Ja miałam festyn w szkole, więc pogoda wyszła idealna. Mam dzięki temu wyjątkowo dobry humor, naszła mnie ochota by zrobić coś kolorowego. Ale nie tylko dlatego stylizacja jest pełna neonów. Od rana chodzi za mną piosenka z mojej ulubionej bajki dzieciństwa - Pocahontas. Znacie "Kolorowy wiatr" w wykonaniu Edyty Górniak? Jeśli nie, koniecznie posłuchajcie! :]

 ten blogger jest denerwujący, niszczy każdy screen 
| koszula - Archive | blezer - Elle/C.P. | sukienka - H.B. Weekly | zegarek - H.B. Weekly | buty - YSL |



           

Co sądzicie o outficie?
Jak u Was z pogodą? Znacie "Kolorowy Wiatr"? :]


7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Fajna tylko krój blezera troche dziwnie wygląda ,ale i tak mi się podoba.(;

Uplooad pisze...

Wolę jak robisz czarne stylizacje c=

w3rkadil3rka pisze...

Średnia.

Cassandra De Lune pisze...

Jak uroczo! Ładnie :)

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba :)

szklanka9

Natalia pisze...

Ładna stylizacja, brakuje mi tylko jakiegoś paska :) U mnie jest niewyobrażalnie gorąco :o
....Yellow....

lolicza123/ Julka pisze...

Bardzo mi się podoba, też mam taki wesoły nastrój :D.