8.06.2014

The Beginning

Witajcie drodzy czytelnicy!
Jeszcze raz dziękuję Oli za możliwość pisania na tym blogu :) Krótko o mnie: mam na imię Natalia, na stardoll ....Yellow...., mam 18 lat (wiem, stara już jestem). Interesuję się modą, medycyną, muzyką, a moją największą pasją są podróże. Moje doświadczenie jeśli chodzi o pisanie na blogach jest zerowe, więc liczę, że będziecie wyrozumiali :))

W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam cieniowane biało-czarne futerko z najnowszej kolekcji YSL, które od razu po ujrzeniu dostawy przykuło moją uwagę. Futerko połączyłam z kwiecistą, dziewczęcą spódniczką i zwykłą, białą bluzką. Mam nadzieję, że mój outfit przypadnie Wam do gustu :)



futro Saint Laurent Paris | bluzka Basics | spódniczka Limited Edition | torebka Chanel | buty Callie's Picks



Co sądzicie o tej stylizacji? Napiszcie w komentarzu, co Wam się podoba, a co nie - jestem otwarta na wszelkie wskazówki :)

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Całość stylizacji bardzo mi się podoba - świetnie dobrałaś dodatki do tego genialnego futerka :3 coś mi nie pasuje troszkę w spódniczce, jednak mimo to ogół jest bardzo pozytywny :3
Panna.Kay.xd

w3rkadil3rka pisze...

Wszystko pięknie ładnie, tylko spódnica nie pasuje.

Anonimowy pisze...

Nawet ,nawet.

Uplooad pisze...

Nie pasuje mi ta spódnica.

Unknown pisze...

Stylizacja mi się podoba ;) Miłego blogowania .

szklanka9

lolicza123/ Julka pisze...

Jezu, jakaś ty stara ;). Ja mam 15.