10.06.2014

The passenger la la lalala...

Jak się macie? U mnie na  szczęście coraz lżej, upał okropny, gdziekolwiek się nie ruszę myślę o wakacjach. Od rana gonią mnie nie tylko zdania współrzędnie złożone z imiesłowowym równoważnikiem zdania i funkcje liniowe, ale świetna, luźna i wakacyjna piosenka autorstwa amerykańskiego piosenkarza (obecnie ma 67 lat), Iggy'ego Popa. Tekst zawiera sam w sobie dość lajtowy przekaz, co chwilę pojawia się słowo ang./passenger co jak pewnie wiecie znaczy pasażer. W oczekiwaniu na pełną wakacyjną labę zostawiam Was z nutą, która mnie urzekła. Co do stylizacji, uważam, że jest całkiem fajna. :]
Lala stała się takim typowym podróżnikiem. Nie ma to jak tobołek na plecach i luźny kolorowy topik.♥

| kurtka - B.Bizou | top - Callie's Picks♥| spódnica - Archive | torebki - Archive&FA| buty - Dolce&Gabbana | czapka - O.Future | okulary - Riviera |

Co myślicie o outficie? się zrymowało :]
Macie już jakieś konkretne plany na wakacje? Ja jak na razie jestem pewna namiotowego biwaku w Chorwacji i obozu żeglarskiego. :]

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna stylizacja.
Ja zapewne będę siedziała całe wakacje w domu ,pomijając wjazdy ze znajomymi na kilka koncertów i może nad jezioro.

Uplooad pisze...

Świetna :o

lolicza123/ Julka pisze...

Cudne buty, cudne!