10.06.2014

Once Upon A Dream

W mojej dzisiejszej stylizacji pierwsze skrzypce grają piękne spodnie w barokowym stylu, pochodzące z nowej kolekcji Versace. Według mnie są one zdecydowanie najlepszym ubraniem z tego sklepu i wszystkim polecam ich zakup. Drugim "mocnym" elementem stylizacji jest złota torebka z frędzlami, którą mam w szafie już dość długo, a jeszcze nigdy nie miałam okazji, by ją wykorzystać. Postanowiłam, że reszta stroju będzie dość minimalistyczna, aby stanowiła jedynie tło dla bogato zdobionych spodni.

spodnie Versace | marynarka Archive | bluzka It Girls | naszyjnik nelly + PPQ | sandałki Bonjour Bizou | torebka Subcouture


Zakochałam się w tej piosence  Dzięki głosowi Lany utwór ma taki tajemniczy i lekko mroczny klimat. Piosenka pochodzi z filmu "Czarownica" (ang. "Maleficent"), który miałam okazję obejrzeć tydzień temu. Mimo, że film jest skierowany raczej do tych najmłodszych, to muszę przyznać, że mi, jako takiemu dużemu dziecku bardzo się spodobał :) Nie jest to może arcydzieło kinematografii, ale przyjemnie się go ogląda, więc mogę go każdemu polecić :)



Co sądzicie o mojej stylizacji? 
Oglądaliście film "Czarownica"? Podobał się Wam? :)

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Muszę się z tobą tutaj zgodzić - barokowe legginsy są z całej kolekcji najlepsze :3 stworzyłaś z nimi naprawdę świetny look, bardzo mi się podoba.
Panna.Kay.xd

Anonimowy pisze...

Prosta ,ale fajna.

Uplooad pisze...

Ultraviolence, Shades of Cool i West Coast lepsze niż Once Upon A dream. XD
Stylizacja ładna :>

w3rkadil3rka pisze...

Ładna, bardzo podobają mi się te spodnie.

lolicza123/ Julka pisze...

Zakochałam się w tej piosence :)).