25.06.2014

The Wild Rose

Na wstępie oznajmiam, że mój dwutygodniowy okres próbny zakończył się pomyślnie - od teraz jestem stałą redaktorką bloga, z czego niezmiernie się cieszę! :)) 

Ostatnio za dużo tych dostaw, niedługo zbankrutuję :c Planowałam nie wydawać zbyt dużo sd aż do najbliższej kolekcji LE, ale póki co mój zakupoholizm wygrywa.
W stylizacji wykorzystałam dwie rzeczy z kolekcji Fendi - buty, które udało mi się wygrać na pewnym blogu i pasek. Chciałabym jeszcze dokupić torebkę do kompletu, ale cena odstrasza - 60sd za nielimitowaną rzecz to przegięcie.

buty Fendi + Bonjour Bizou | płaszcz Vivienne Tam + Wild Candy (podszewka) | sukienka Amy Claire + Basics | pasek Fendi | torebka Monte Carlo






Co sądzicie o stylizacji?


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluję.;)
Bardzo ładna stylizacja,lubię taką kolorystykę i bardzo Ci zazdroszczę płaszczyka.

karo45623Love1 pisze...

Śliczna! Kocham te buty :3

Uplooad pisze...

Gratulacje! :)
Stylizacja śliczna

maybe next time pisze...

To super że zostajesz na stałe, uwielbiam Twoje stylizacje. Wszystko zawsze ze sobą współgra i jest wręcz cudowne :)
Co do zakupoholizmu... Witam w klubie ;D

avril5460

lolicza123/ Julka pisze...

Genialna. W moich ulubionych kolorach :D