25.06.2014

Simon Schus Dotted

Hej. :] W ogóle nie czuję klimatu wakacji, a Wy? Niby luz w szkole, nie ma zadań, pełno czasu, szykowanie się na zakończenie a jednak coś mi nie halo. Myślę, że to głównie pogoda sprawia wrażenie październikowej aury, a szkoda. Dzisiejsza stylizacja wykonana w minutę, strasznie mi się spodobała - użyłam do niej bluzki, prawie darmówki, z Simon Schus (4sm). Polecam zakup!
| kapelusz&kurtka - B.Bizou | koszula&spódnica - It Girls | top - Simon Schus | torebka - Fallen Angel | buty - Special Offer |

Co myślicie o outficie? :]
Dzisiaj post krótki, mam dużo pracy w związku z końcem roku.

+ nie życzę sobie bezpodstawnych oskarżeń na temat skopiowania czyjejkolwiek twarzy, każdy z nas ma właśnie gusta i upodobania, które może lokować jak chce i gdzie chce, jeżeli komuś z Was to się nie podoba - nie musi oglądać tego co gdziekolwiek wstawiam



12 komentarzy:

karo45623Love1 pisze...

Śliczna! :) uwielbiam ten top, w dodatku, że można go kupić praktycznie za darmo.

lolicza123/ Julka pisze...

Kupiłam tę bluzkę, warto wydać na nią 4sm :).

viktoria / mandaryna1996 pisze...

gdzie bluzkę kupić?!

Uplooad pisze...

Nie czujesz magi wakacji, bo nie jesteś w domu cały dzień i nie nudzisz się od 9 rano. :D Za tydzień zmienisz zdanie o 180 stopni. :)
Stylizacja bardzo ładna :)

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Może faktycznie masz rację + dzięki :)

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Wchodzisz do Starplazy, klikasz w katalog, dalej moda i zaznaczasz ubrania za starmonety - powinna być gdzieś jako jedna z pierwszych. ;)

Agatchey pisze...

Twarz żywcem skopiowana z Kaccuni, kiedy pisała jeszcze na SiMie. Niby wszystko ładnie, poprawnie, ale zero oryginalności. Takie stylizacje widziałam tysiące razy!

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna stylizacja.

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

To co teraz powiedziałaś nie jest prawdą, sama tworzyłam moją twarz. ;)

Agatchey pisze...

Jak więc wyjaśnisz to podobieństwo?
http://oi60.tinypic.com/33ehmyh.jpg
Te twarze naprawdę są do siebie podobne, jeżeli nadal twierdzisz, że nie inspirowałaś się Kaccunią, to bardzo cię przepraszam.

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Mamy tylko takie same usta, jestem bardziej cukierkowa. Przecież nie musisz mi wierzyć, ale wiem, że nikogo nie skopiowałam. I nie masz za co przepraszać, przecież ja się nie gniewam. :)

Unknown pisze...

Piękna :) Bardzo mi się podoba !
szklanka9