25.07.2014

Autumn Leaves

Wreszcie się tu pojawiłam co? Te wakacje zdecydowanie nie są tak całkiem wakacyjne. Zawsze na obozy jeździłam w lipcu, z rodzicami w sierpniu, a w tym roku skumulowało mi się to wszystko tylko na sierpień - za to na lipiec przypadły wszelkie spotkania z koleżankami, chłopakiem, rodziną i imprezy typu osiemnastki i jubileusze. Samo rozumiecie, atmosfera pośpiechu nie sprzyja pisaniu. Dzisiaj do Starplazy weszło nowe Le. Jak je podsumuję? Jeden wielki, ogromny zawód. Tyle czekania, a większość ubrań (nie tylko ze względu na ceny, ale i wykonanie) nie warta uwagi. Mimo tego wydałam 400sd, które oszczędzałam przez miesiąc. Stylizacja elegancka, ale z diy-owym pazurem - znowu ten mój cudowny twór  w postaci butów (jak ja je kocham♥).

top Bizou&Chanel blezer S.Offer spodnie&buty Le torba Chanel baletki nelly.com

Od dwóch dni w mojej miejscowości ciągle pada, już mnie to męczy. Przez to mam jesienno-zimowy nastrój i dzisiaj aż zatęskniłam za porannym wstawaniem i męczarnią do 15-nastej. Ed Sheeran mym nałogiem ♥






6 komentarzy:

MadmoiaselleOla pisze...

A u mnie od początku wakacji jest gorąco :D. Te spodnie to jedna z lepszych rzeczy w kolekcji. Ciekawie je połączyłaś z bluzką i kurtką, która to sprawia, że stylizacja wydaje mi się zimowa, haha :). Fajnie dobrałąś dodatki, podoba mi się.

Uplooad pisze...

Mi sie te buty wcale nie podobają :c Sandałki z LE w zupełności by wystarczyły. :c
Stylka jest ok

Unknown pisze...

Mnie też połączenie butów się nie podoba :/
Pozatym okej :)
szklanka9

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

No a dla mnie to są genialne. :D

Anonimowy pisze...

Śliczna, choć buty faktycznie troszku dziwne.;D

Łucja|DivaMia4Ever pisze...

BARDZO BARDZO BARDZO zazdroszczę ci tych dwóch par butówxd
też mi się podobają, niestety tych butów z LE nikt nie sprzedaje..
co do stylizacji bardzo fajna c: