26.07.2014

Wszyscy kochają naszyjnik z Le

Wczoraj weszła najnowsza kolekcja Le - oparta (podobno) na grunge&hiphop. Gdzie admini widzą te dwa style to ja nie wiem, natomiast wiem jaką stylizację dziś zamieścić. Zawsze w limitowanych kolekcjach furorę robią rzeczy, które są tanie i nie najgorzej zrobione. Zazwyczaj są to naszyjniki, wisiorki czy breloki. I faktycznie, czerwono-szaro-czarny naszyjnik z logiem narobił zamieszania i szybko zszedł, zresztą tak jak podwójny brelok. Pierwszą rzecz kupiłam, drugiej nie, bo po prostu jej nie zauważyłam. No cóż, życie...

top B.Bizou koszula Archive pasek Archive spódnica P.in Love buty Le torebka Chanel naszyjnik Le♥

Jak tam Wasze wrażenie po kolekcji? Zadowoleni, zaskoczeni, uradowani? 
Dziś z komentarzy wylosuję osobę, która zgarnie tę oto cudowną torebkę. Ktoś chętny? :]
*komentarzy musi być co najmniej 7

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczna ! Także posiadam ten naszyjnik, świetny :)
A wrażenia ? Jak dla mnie kolekcja średnia
szklanka9

Kinga. pisze...

Bardzo ładna stylizacja. Nie kupiłam naszyjnika, bo średnio mi się podobał zaś brelok już znalazł miejsce pośród moich akcesoriów :3

lovesummer pisze...

Świetna. Wszystko razem ładnie wygląda.Z LE kupiłam tylko jedną z bluzek.
kreda2

Anonimowy pisze...

Śliczna jest.♥

MadmoiaselleOla pisze...

A mnie jakoś nie przypadł do gustu ten naszyjnik, nie wiem, co w nim jest takiego. Ale rzeczywiście, ciekawie wkomponowałaś go w stylizację, podoba mi się beżowy element na koszuli w połączeniu ze spódniczką.

Olczi pisze...

Również zakupiłam ten naszyjnik, jak dla mnie jest genialny!
Stylizacja świetna :)

Unknown pisze...

Naszyjnik rewelacyjny, niestety-nie mam dostepu do Stardoll, a z chcecia bym go zakupila.
Stylizacia bardzo oryginalna, podoba mi sie polaczenie koszula+spodnica ;))

samanta070