29.07.2014

Farewell

Powiem Wam, że takie pakowanie się na wakacje to straszna sprawa, zawsze sprawdzam 10 razy a i tak czegoś zapomnę. Dodatkowo w tym roku jadę na obóz z siostrą (7 lat) i już się boję jak to będzie (ryki i te sprawy). Z drugiej strony zawsze fajnie mieć kogoś z rodziny obok. :) Stylizacja dzisiaj bardzo mi się podoba, uważam, że malina, mięta i granat to genialne połączenie. A Wy co myślicie? :)
koszula Pretty in Love (sb♥) spodnie LE buty Riviera okularki Special Offer

Co myślicie?
Wracam do Was w pierwszą sierpniową środę + mam jeszcze dla Was zaproszenie na mojego prywatnego bloga z motywacją do działania, wpadnijcie i zaraźcie się pozytywną energią. :*


~Sonia
P.S. Torebkę z ostatniej loterii zgarnia kreda2, gratuluję, nagroda już w bazarku. 

7 komentarzy:

MadmoiaselleOla pisze...

Ciekawa stylizacja, trzeba przyznać. Ja jednak na Twoim miejscu dobrałabym obcisłe spodnie, ponieważ góra jest już wystarczająco "lejąca". Buty są okay, okulary również, choć zastanowiłabym się nad doborem różowych lenonek z bodajże Riviery. :)

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

To chyba zależy od gustu. :)

Anonimowy pisze...

Ja spodni bym nie zmieniała, bo bardzo ciekawie wyglądają z bluzką. Mam jednak małe wątpliwości co do butów, ale mimo to jest super.:)

Uplooad pisze...

Mnie się tam podoba :)

Unknown pisze...

Śliczna
szklanka9

Alicja pisze...

Również zmieniłabym spodnie na obcisłe ;) Reszta świetnie. Zazdroszczę Ci ten bluzy, cudowna jest :*

Alaamiss2012

Alicja pisze...

Również zmieniłabym spodnie na obcisłe ;) Reszta świetnie. Zazdroszczę Ci ten bluzy, cudowna jest :*

Alaamiss2012