30.07.2014

Here with Me

Jak Wam mijają wakacje? Dla mnie te wakacje są chyba najlepszymi w moim życiu. Wszystko się teraz tak ładnie układa - zdałam maturę, dostałam się na wymarzone studia. W końcu mam też czas dla moich wspaniałych przyjaciół, którego brakowało mi w ciągu roku szkolnego. No a oprócz tego pogoda tego lata jest piękna!

marynarka ELLE | bluzka Archive | naszyjnik, torebka LE | spodnie Denim&Supply | buty Velvet Orchid | pasek It Girls | kapelusz Bonjour Bizou



Co sądzicie o stylizacji?

9 komentarzy:

Olczi pisze...

Gratuluję dostania się na studia! Jaki kierunek? :)
Stylizacja świetna.

MadmoiaselleOla pisze...

Gratulacje! Jeśli chodzi o pogodę, to u mnie od ponad trzech tygodni grzeje słońce i nie przestało ani na chwilę :o. Stylizacja bardzo ładna, świetnie zgrana. Wszystko się ze sobą idealnie komponuje - nic dodać, nic ująć :).

Anonimowy pisze...

Dla mnie najgorsze haha.:( Bardzo ładna stylizacja!;)

Alicja pisze...

Gratulacje ! :) Stylizacja świetna, chociaż bez jednego tatuaża wyglądał aby lepiej.

Alaamiss2012

Uplooad pisze...

Gratulacje! Na jaki kiedrunek idziesz i gdzie? :P
Stylizacja genialna :)

Natalia pisze...

Dziękuję ^^ medycyna :)

Natalia pisze...

Dziękuję :)) medycyna w Gdańsku :)

Natalia pisze...

Dziękuję :) u mnie z pogodą jest tak samo, już nie pamiętam kiedy ostatnio było zimno ;D

Olczi pisze...

Bardzo ambitnie! :) Powodzenia, bo to dość trudny kierunek.