10.08.2014

And I'll never look back, just hold your head up

Wakacje szybko mijają, tak jak wszystko, co dobre. W środę jadę do nowo otwartej galerii. Trzeba się w końcu gdzieś ruszyć (a "przy okazji" zrobić jakieś zakupy ☺), nie tylko połazić po mieście z koleżanką. Ostatnio nawet pogoda u mnie trochę zelżała, popadał deszcz, ale szczerze mówiąc, mam jeszcze nadzieję, że wyjdzie to mocno prażące słoneczko i przygrzeje. Dziś przygotowałam set, który utrzymany jest w moich dwóch ulubionych kolorach: klasycznej czerni i burgundzie. Co sądzicie?

| Bluzka - Giambattista Valli Tribute | Pasek - Wild Candy | Spódnica - PPQ |
| Torebka - Barbie Style Club | Bransoletka - Nelly | Buty - PPQ |

7 komentarzy:

Uplooad pisze...

Ładna, chociaż dupy mi nie urwała xD

Cassandra De Lune pisze...

Ładnie

Alicja pisze...

Wszystko pasuje :3 śliczna!

Alaamiss2012

Unknown pisze...

Całkiem fajna ;3
szklanka9

MadmoiaselleOla pisze...

Mnie też nie, taka zwykła :-)

Anonimowy pisze...

Twoja twarz jest taka genialna.*.*

MadmoiaselleOla pisze...

Dziękuję, nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć :-)