9.08.2014

The best of Subcouture

Mam dziś dla was kolejne The best of, tym razem ze sklepu Subcouture, który już za 24 godziny zniknie ze Starplazy. Zapraszam do przeczytania :]


Muszę przyznać, że ta kolekcja nie zachwyciła mnie w dużej mierze, a nawet zdecydowanie mniej niż poprzednie. Zdecydowałam się na zakup czterech najlepszych według mnie rzeczy. Kurtka jest uniwersalna i ponadczasowa. Szorty są prawdziwą perełką. Bardzo szybko i sprawnie robiło się z nimi outfit. Sukienka jest piękna - pełna wdzięku i finezji. Torba jest świetnie wykonana i ma modny kolor baby blue. Powinna zagościć w szafie każdego.

PROPOZYCJE WYKORZYSTANIA:


1) koszula Callie's Picks | top no name | szorty Subcouture | kopertówka Decades | obcasy Dior Couture
2) kurtka Subcouture | top (body) HB | pasek Fendi | okulary Royalty | torba Special Offer | spodnie HHB | lordsy Bizou

Co sądzicie o kolekcji? :)

7 komentarzy:

MadmoiaselleOla pisze...

No, no, pięknie! Szorty dla mnie są najwspanialsze, najlepsze z całej kolekcji. Kurtka bardzo uniwersalna, torebka ładna i nowoczesna. A sukienka - nieco kłopotliwa, ale bardzo ładna ;-). Rewelacyjne stylizacje, zwłaszcza pierwsza ♥

Cassandra De Lune pisze...

Śliczne stylizacje :)

Uplooad pisze...

Obie stylizacje genialne <3

Unknown pisze...

Piękne stylki *-*
szklanka9

Alicja pisze...

Śliczne stylki :) Ja zakupiłam szorty oraz kurtkę pokazana na zdjęciu. Nad sukienką wciąż się zastanawiam, ale chyba jej nie kupię bo, jest za krótka. Torebka za droga :c

Alaamiss2012

LenaBlack10 pisze...

Najbardziej mi się spodobała kurteczka, sukienka też jest ciekawa ;) Niestety nie mam środków na ich zakup ;C
Co do stylizacje obie są bardzo ładne, a zwłaszcza druga ^^

Anonimowy pisze...

Zgadzam się co do wyboru rzeczy. Pierwsza stylizacja mi się podoba.:-)