18.08.2014

I saw a shooting star and thought of you

Mamy tu fanów książek Johna Greena? Pytam, bo sama do nich należę. W wakacje przeczytałam dwie powieści napisane przez niego - Gwiazd naszych wina i Szukając Alaski. Dawno nie spotkałam się z tak mocnymi powieściami. Mocnymi ze względu na wydarzenia, które nieraz sprawiły, że w oczach pojawiły się łzy. Gorąco polecam i zachęcam do przesłuchania jednej z piosenek z ekranizacji pierwszego tytułu. Stylizacja konkursowa, jednak postanowiłam zmienić szpilki na espadryle, w których się zakochałam. Trochę sportowo, ale równocześnie elegancko.

| naszyjnik PPQ | top z siatki Saint Laurent Paris Tribute | top Special Offer | pasek Facebook | majtki Bonjour Bizou | spódnica Pretty n' Love | bransoletka Nelly | plecak Basics | espadryle Fever |


Co sądzicie o tym outficie? Macie jakieś ciekawe książki do polecenia? Co ogólnie czytacie? :-)

10 komentarzy:

Olczi pisze...

Jest bosko :)) Okropnie zazdroszczę spódnicy!

Uplooad pisze...

Nie wiem co napisać, hehe. Podoba mi sie połączenie topu z butami, a co do reszty to mam mieszane uczucia. :/

MadmoiaselleOla pisze...

Gra w The Vote - może kiedyś Ci się trafi, tak jak mi :D

Olczi pisze...

Takie cudeńko w The Vote *.*

Olczi pisze...

Farciara! Oto, co dziś wygrałam w The Vote: http://www.bankfotek.pl/image/1776144 - beka na całego xd

MadmoiaselleOla pisze...

No, jeszcze można byłoby je wykorzystać. Ja kiedyś wygrałam gladiatorski stanik, zupełnie bezużyteczny xD.

Unknown pisze...

Boska jest ;D
szklanka9

Cassandra De Lune pisze...

Fajna

Anonimowy pisze...

Mnie się średnio podoba, ale tak jak ktoś napisał połączenie topu z butami wygląda rewelacyjnie.:D

kasia89071 pisze...

Nie mój styl:/