19.08.2014

Car skirmish

Planuję tutaj taką małą rewolucję, powoli coś tam w głowie sobie tworzę, ale trochę potrwa, zanim wcielę moje niecne plany w życie. Btw. wreszcie jadę do stadniny, się okropnie stęskniłam za moimi kopytnymi szczęściami 
Miał być inny pasek, ale w końcu uznałam, że dwa różne odcienie złota gryzą się ze sobą. 
Chcielibyście nowy dział - Łupy z Bazaru? Trochę się perełek nazbierało :)


bluzka Subcouture
pasek Fendi
spódniczka Tingeling
bransoletka Voile
torebka & obcasy Decades

Kocham najmocniej 

6 komentarzy:

Uplooad pisze...

Bardzo ładna :)
Możesz zrealizować ten nowy dział, ale "Bazaaru", a nie "Bazaru". :P

Olczi pisze...

Oj tam xd

MadmoiaselleOla pisze...

:O Mraśnie. Pięknie! Elegancko. Śliczny makijaż :)

Unknown pisze...

Piękna stylizacja :)
Jestem za nowym działem ;3
szklanka9

Anonimowy pisze...

Ślicznie, bardzo mi się podoba.

kasia89071 pisze...

Nawet mi się podoba xd