20.08.2014

Okazje z Baazaru (1)

Tak jak zapowiadałam, prezentuję dzisiaj pierwszy post z serii Okazje z Baazaru. Serdecznie zapraszam do przeczytania :)



Obcasy w fantastycznej cenie (czyt. prawie za darmo) może nie są pierwszorzędne, ale stwierdziłam, że w takiej cenie grzechem byłoby ich nie kupić. Urozmaicą minimalistyczny set lub też dopełnią ekstrawagancką stylizację. Na kopertówkę z LE polowałam od dłuższego czasu, miałam farta, że udało mi się na nią natrafić w cenie poniżej 50 SD. Teraz czyham na bliźniaczki w innych wersjach kolorystycznych. Kolejna kopertówka to chyba jedna z największych perełek, jakie kiedykolwiek upolowałam w Baazarze. Jej również szukałam od dłuższego czasu, jest bardzo ładna i uniwersalna. Czapkę kupiłam, ponieważ zawsze wydawała mi się cenna (czy tak jest naprawdę, sama nie wiem :D). Myślę, że nieraz mi się przyda. Dwie ostatnie rzeczy to płaszczyk i narzutka. Ten pierwszy będzie idealny do prostych, stonowanych stylizacji, drugi do setów w klimacie street style. 

Kolejny post z serii już za niedługo :)

*to już 300-ny post na Elegantly*

9 komentarzy:

Uplooad pisze...

Łupy fajne, ale za czapkę przepłaciłaś. xD
Podoba mi się narzutka.

Cassandra De Lune pisze...

Nie mam nic z tych rzeczy i jakoś żadna mnie nie przekonuje, ale post fajny.

MadmoiaselleOla pisze...

Ostatnia kurtka mi się najbardziej spodobała. Z wymienionych rzeczy nie mam nic, za to posiadam kopertówkę LE, czarno-złotą :-).

Cirilla pisze...

Ja mam tą kopertówkę za 2 sm ;D

Unknown pisze...

Nie mam nic z tych rzeczy. Najlepsza torebka z le ^^
szklanka9

Olczi pisze...

Farciara! :))

Olczi pisze...

A ja właśnie myślałam, że kupuję okazyjnie, bo zazwyczaj widziałam te czapki w cenach 50+ SD xd

Anonimowy pisze...

Mam torebkę z Archive. Chciałabym mieć narzutkę, wydaję się być bardzo funkcjonalna.;)

kasia89071 pisze...

Chciałabym mieć zieloną narzutkę, ale czapka...0.0