5.08.2014

The best of - podsumowanie tegorocznych Tribute

Witam Was serdecznie :) Przygotowałam dla Was, wraz z pomocą naszej redaktorki Weroniki, kolejny post z serii The best of. Co to oznacza? Że zostaje on na blogu na stałe. Kilka godzin temu ostatni z domów mody zniknął ze Starplazy. Dzisiejsza odsłona zatem to podsumowanie tegorocznych Tribute, czyli Saint Laurent Paris, Versace, Fendi oraz Dior Couture. W poście umieściłam wszystkie moje nabytki z w.w sklepów. Nie będę już się zbędnie rozpisywać, zapraszam do przeczytania :)



Zakupiłam sporo rzeczy, bo aż czterdzieści dwie. Z każdej z nich jestem zadowolona. Poniżej prezentuję wszystkie, pogrupowane na poszczególne Tribute.


W SLP zrobiłam największe zakupy, podobnie jak w ubiegłym roku. Trzy spódniczki - tiulowa, mini i chabrowa - są świetnie wykonane i będą ozdobą niejednej stylizacji. Legginsy to według mnie największy must-have kolekcji, na równi z świetną kolią. Kurtka z wstawką z printem w zebrę jest bardzo ładna i ciekawa. Narzutkę wrzuciłam do koszyka bez wahania, nic bardziej uniwersalnego! Bluzka w siatkę - bluzka, jakich wiele na Stardoll, ale postanowiłam ją zakupić. I nie żałuję, bo mam w głowie sporo pomysłów na wykorzystanie. Żakiet kupiłam po długim namyśle, w końcu jednak stwierdziłam, że podobnego nie ma w mojej szafie. Top z motywem ust zakupiłam praktycznie jako pierwszy z ubrań. Jest po prostu śliczny. Bluzkę we wzorki kupiłam spontanicznie, z nadzieją, że kiedyś mi się przyda. Torebki kolekcjonuję, dlatego tej klasycznej czerwonej kopertówki oraz czarnej na srebrnym łańcuszku nie mogło zabraknąć w mojej kolekcji. Cytrynowe szpilki - najlepsze z wszystkich w Tribute! Na koniec pasek i skarpetki - małe, a tak bardzo mnie cieszą. I wyglądem, i łatwością w wykorzystaniu.


Bluzka w geometryczne wzory jest ładna i niebanalna. Ciekawe są też złote agrafki, którymi została ozdobiona. W tym Tribute must-have jest sukienka ze złotymi zdobieniami - cudo! Do niej dokupiłam torebkę, małą, subtelną perełkę. Blezerowi nie mogłam się oprzeć, jest świetny! Z butów: wzorzystych szpilek, gladiatorek i kozaków jestem bardzo zadowolona. Są świetnie i pomysłowo wykonane. Podobnego topu brakowało w mojej szafie, dlatego bez wahania go zakupiłam. Tak samo z legginsami. Torebka na złotym łańcuszku - uniwersalna i bardzo przydatna w wielu setach.



Dior, czyli najpiękniejszy z tegorocznych Tribute, stawiam na pierwszym miejscu. Ceny - kolosalne, ale za to jakie ubrania i dodatki! Dwie spódniczki - piękne i finezyjne! Top to jedna z najlepszych rzeczy z kolekcji. Choć cena może przerazić, to powinien mieć go w swojej szafie każdy. Klasyczne spodnie są uniwersalne, to tego świetnie wykonane. Żakiet haute couture  z dziurami - kupiłam go dlatego, że mam pomysł na wykorzystanie. Nie każdy musi go mieć w swojej szafie, ale niewątpliwie będzie on jej ozdobą. Sweterek w róże jest ładny, delikatny i urzekający pod względem kolorystycznym. W sukience po prostu się zakochałam! Stosunkowo mało mam sukienek w mojej szafie, ta wypełniła te pustki. Dodatki: naszyjnik, który każdy posiadać musi obowiązkowo, do tego kokarda w kolorze pudrowy róż. Może posłużyć jako ozdoba przy pasku czy łańcuszku torebki. Na koniec dwie pary obcasów. Niebanalne, a zarazem łatwe w użyciu.



W ostatnim, najdroższym Tribute zakupiłam tylko pięć rzeczy, na które pozwoliły mi fundusze. Paski to must-have, jedne z najtańszych (o ile nie najtańsze) rzeczy z kolekcji. Klasyczne szpilki w soczystym kolorze sprawdzą się w niejednym secie. Te drugie, zdecydowanie ciekawsze, są śliczne i dopracowane. Kopertówka jest niebanalna, fikuśna, a zarazem elegancka. Spodobała mi się też jej kolorystyka.


PRZYKŁADOWE STYLIZACJE:

Moje:


1) koszula - LE | żakiet - SLP | legginsy - SLP | kopertówka - WOTW | obcasy - Dior Couture
2) sukienka - Callie's Picks | naszyjnik i kokarda - Dior Couture | kopertówka - Valentino | 
3) top - LE | blezer i buty - Versace | spodnie - Dior Couture | pasek - Fendi | kopertówka - SLP 


Weroniki:


1) bluzka - Dior | spódniczka - Evil Panda | buty - LE | torebka - Callie's Picks
2) bluzka - Dior | spodnie - Bizou | buty - WOTW | torebka - Princesa por accidente | okulary - Beastly
3) kurtka - LE | bluzka - Original Future | spodnie - Supertrash Girl | buty - Subcouture | torba - Fendi 

Jakiego jesteście zdania o tegorocznych Tribute? :]

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tribute niebyły złe, ale bardziej podobały mi się zeszłoroczne.;)
No dzięki na serio, przez Was żałuję, że nie kupiłam wielu z wyżej wymienionych rzeczy.;-;
Super stylizacje, zakochałam się w każdej z osobna, naprawdę dobra robota! :-)

Uplooad pisze...

Dior zniknął już pewnie o 8 rano kur** mać. -.-"
Wybory dobre, chociaż brakuje mi kilku rzeczy z każdego sklepu. :P
Stylizacje genialne, najlepsze te z Diorem, jak na ironię. :0

MadmoiaselleOla pisze...

Ja zaspokoiłam swoją potrzebę posiadania choć jednej rzeczy z każdego Tribute. Jednak z drugiej strony czuję niedosyt, bo nie uzbierałam na biało-czarny top z Diora. Ale trudno. Do obrazka z Versace Tribute dorzuciłabym jeszcze barokowy blazerek, hyhy :). Stylizacje są piękne, od Oli najbardziej podoba mi się pierwsza, a od Weroniki - druga ♥

Cassandra De Lune pisze...

Nie zniknął o 8 rano gdyż weszłam jeszcze koło 10 i jeszcze był, wiem na pewno bo dokupiłam top jeszcze.

Olczi pisze...

A Ty biedny nic nie kupiłeś... :c

LenaBlack10 pisze...

Niestety małe obroty w bazaarze sprawiły, że nie posiadam niczego z Fendi, a z Diora kamizelkę, którą i tak od razu sprzedałam -.- Najwięcej mam z Versace i Saint Laurent :)

Unknown pisze...

Kupię blezer z Versace i paski z Fendi ! Stylizacje śliczne :)
szklanka9