6.08.2014

The holes of my sweater...

Wcale nie jest zimno, wręcz przeciwnie. Jednak mimo to pokusiłam się na stworzenie stylizacji ze swetrem. Może piosenka, której słucham na okrągło od pewnego czasu, miała na to jakiś wpływ, haha☺. Mowa tu oczywiście o Sweater Weather, której możecie (a nawet musicie, jeśli jej nie znacie) posłuchać na dole. A stylizacja jest bardzo prosta, z kolorem, dajcie znać, co o niej sądzicie.

| Sweter - Archive | Spodnie - Killah | Torebka - Decades | Buty - Pretty n' Love

5 komentarzy:

Uplooad pisze...

Stylizacja fajna :)
Piosenki nie słuchałem, a często ktoś ją wstawia na blogi. Muszę ja przesłuchać w końcu.

LenaBlack10 pisze...

Spodnie są fajne :) Ogólnie to stylizacja dosyć prosta, ale fajna :)

MadmoiaselleOla pisze...

Według mnie, tak piosenka jest świetna na wakacyjny chillout. Gorąco polecam ☺

Anonimowy pisze...

Fajna.:)

Unknown pisze...

Ładna, piosenka także wpadła mi w ucho ;)
szklanka9