8.08.2014

Undertaker

Oglądałam dwa dni temu etap Tour de Pologne, akurat przejeżdżali przez moje miasto. Kupiłam w mieście pierwszą część Pamiętników Wampirów. Wczoraj natomiast moja kolekcja książek powiększyła się o Intruza autorstwa Stephanie Mayer. Czytał może ktoś którąś z tych powieści? Polecicie jakiś dobry film, bloga i fajną grę na Androida? :)) + ja z mojej strony polecam Wam Kryminalnych, a szczególnie trzy odcinki Tryptyku Śląskiego (sezon czwarty). Widziałam aktora, który gra grabarza (postać, wokół której kręci się cały Tryptyk) w galerii handlowej i aż mnie zmroziło, jak sobie przypomniałam, kogo on grał. Wszystkie miejsca w serialu poznałam, ponieważ mieszkam na Śląsku. Fajne uczucie, wiedzieć, że seryjny morderca pracował jako fotograf w miejscu, gdzie gdy byłam mała miałam robione zdjęcia :D
Hanka jest blondi :))



Mam zajawkę na Depeche Mode :))

9 komentarzy:

Uplooad pisze...

Z ajkiego sklepu jest sukienka? :P
Stylizacja bardzo ładna :)

Unknown pisze...

Śliczna :3
szklanka9

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Hance ślicznie w blond :* Polecam obejrzeć serial 'Tancerze', 'Terranova' (to koniecznie ♥) i filmy: Pasażer, Uciekinier, Twój na zawsze, Wciąż ją kocham :)

Anonimowy pisze...

Piękna.

Olczi pisze...

Special Offer, niestety nie jest już dostępna w sklepie.

MadmoiaselleOla pisze...

Bardzo ładna jest ta stylizacja. Niesamowicie przypadło mi do gustu wykorzystanie tej koszuli :-). Piękne włosy!
Intruza widziałam, będąc dziś w Biedronce, hyhy ☺. Jednak ani tego, ani Pamiętników wampirów nie czytałam :-/. Polecam: Narzeczony mimo woli (film), Subway Surfers (aplikacja; pewnie znasz ;-), a blogów jakichś specjalnych nie czytam.

Cassandra De Lune pisze...

Jest ładnie.

Alicja pisze...

Perfekcyjna. C:

Alaamiss2012

LenaBlack10 pisze...

Świetna stylizacja, bardzo mi się spodobała ta kamizelka? koszula? oraz kopertówka ^^
Z filmów mogę Ci polecić Akademię Wampirów :)