9.08.2014

Katedra Marii Panny w Paryżu i Pan Tadeusz

Pewnie się zastanawiacie nad dziwnym tytułem dzisiejszego posta. I słusznie, choć pewnie myślicie, że jestem w Paryżu i czytam Pana Tadeusza. Otóż nie. :) Rano ogłoszono listę lektur na Wojewódzki Konkurs z Języka Polskiego i na etap szkolny i rejonowy (z góry zakładam, że wejdę do drugiego tak, jak w zeszłym roku) jury przewiduje polską epopeję narodową i książkę, którą powszechnie pewnie znacie pod tytułem 'Dzwonnik z Notre Dam'. :) Poza tym jest 10 innych pozycji oraz 4 wojenne wiersze, a to wszystko muszę zrobić do października. Jeszcze nie wiem jak, muszę to jakoś wymyślić, chcę w tym roku zgarnąć laureata. Jakaś rada? :)

Stylizacja również hard-rockowa, ciężka, nie ma tu nic delikatnego. Ale mi się podoba, a Wam?
Jean Paul Gaultier Elle Frankie Morello Decades Versus Tribute

Uważacie, że mojej doll dobrze jest w takich ciężkich outfitach?



14 komentarzy:

Bellaws pisze...

ja w tamtym roku byłam na wojewódzkim i zabrakło mi punktu do laureata.
A w jakim ty województwie mieszkasz?

Cassandra De Lune pisze...

Ja też biorę w tym udział :) Kocham język polski ♥ Najlepszy przedmiot ever :D Prawdopodobnie zostałabym polonistką, gdyby nie fakt, że dla polonistów nie ma pracy ;c
Świetna stylizacja :)

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Zgodzę się z Tobą - polski jest cudowny, szkoda, że mało dochodowy :'(

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Wielkopolskim ;) Współczuję, nie dało się jakoś odwołać?

MadmoiaselleOla pisze...

O, życzę powodzenia! Będę trzymać kciuki. Ja byłam na wojewódzkim w podstawówce, ale skończyło się tylko na tytule finalisty :-). Stylizacja jest świetna, podoba mi się połączenie topu z kurtką. Spódnica jest piękna, a dodatki pasują idealnie.

Bellaws pisze...

odwoływałam się, ale osoby które sprawdzały mój arkusz akurat były w komisji odwoławczej, więc rozumiesz, do sowich błędów się nie przyznają.
Ale wy macie fajnie, u mnie na Podlasiu podają lektury dopiero w roku szkolnym i na szkolny nie mówią jakie będą. W tamtym roku miałam na rejonie mi: Igrzyska Śmierci , Stowarzyszenie umarłych poetów , a na wojewódzkim : Zabić Drozda, Ferdydurke, Antygona i Buszujący w zbożu.

Uplooad pisze...

Uwaga rada!
Daj sobie spokój ze Stardoll na jakiś czas i zajmij się ksiażkami. ^_^ Życzę Ci powodzenia :)
Stylizacja świetna :)

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Miałam finalistę w 6 klasie i do dzisiaj nie mogę sobie tego wybaczyć :( Dzięki :*

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Żeby to było takie łatwe... Dzięki ;)

Bellaws pisze...

ja w podstawówce miałam laureata :)

Unknown pisze...

Też mieszkam we Wielkopolsce c:
Fajna stylizacja
szklanka9

Alicja pisze...

Stylizacja nie podoba mi się. Nic do siebie nie pasuje, wszystko z innej bajki.

Alaamiss2012

LenaBlack10 pisze...

Czasami eksperymentuję z tego typu stylizacjami i ta jak najbardziej mi się podoba :) Życzę powodzenia na konkursie :)

Anonimowy pisze...

Cudowna.♥