8.09.2014

Coś się kończy, coś zaczyna...

Witajcie Kochani, choć może lepiej było by zacząć od żegnajcie. Myślę, że domyślacie się już tego, co chcę napisać - mianowicie odchodzę z bloga. Jest to spowodowane masą pracy, która ciągle mnie przygniata a nie lubię dodawać czegoś raz na jakiś czas. Reasumując, bardzo dziękuję wszystkim, których poznałam dzięki temu miejscu, za tych którzy we mnie wierzyli, komentowali, pocieszali, a w szczególności Oli, bez której nawet bym się tu nie pojawiła. Będzie to dla mnie bardzo miłym wspomnieniem i będę często do niego wracać. Pamiętajcie, coś się kończy a coś zaczyna, warto otwierać nowe karty swojego życia. :)

Trzymajcie się Kochani, życzę powodzenia wszystkim w nowym roku szkolnym, żeby blog nadal rozwijał się tak jak teraz. W szczególności trzymam kciuki za redaktorki - dziewczyny, dacie radę! :)

~Sonia / MoniqueU
edit: oczywiście nie odchodzę ze Stardoll, nadal znajdziecie mnie na czacie, gg i SiM'ie


7 komentarzy:

Uplooad pisze...

Rozumiem Twoją decyzję :)

MadmoiaselleOla pisze...

Nie no, nie wierzę .__. Szanuję Twoją decyzję, choć bardzo lubiłam Twoje stylizacje i szkoda, że odchodzisz. W każdym razie - powodzenia w szkole i samych sukcesów :-)

Cirilla pisze...

Cytat z Wieźmina? ;) Będę tęsknić za stylizacjami ;c

Olczi pisze...

;c

Unknown pisze...

Szkoda. :c

Natalia pisze...

Szkoda, że odchodzisz, będzie nam tu Ciebie brakować :c
....Yellow....

Unknown pisze...

Nie...: (
szklanka9