7.09.2014

Państwo mniejsze od Katowic pokona Polskę?

Witajcie Kochani w ten jeden z ostatnich letnich wieczorów. Coraz częściej robię sobie dość długie przerwy od dodawania postów, ale cóż, życie. Dzisiaj reprezentacja Polski w piłce nożnej gra pierwszy mecz o awans na Euro 2016 we Francji. Jej przeciwnikiem jest państwo mniejsze od Katowic, debiutujące na jakichkolwiek eliminacjach. Każdy inny wynik niż wygrana biało-czerwonych będzie ogromnym zaskoczeniem dla wszystkich, gdyż miesiąc później mamy podjąć u siebie mistrzów świata - Niemców. Tak, czy inaczej wiemy, że nasza reprezentacja potrafi nam robić niespodzianki, ja już się przyzwyczaiłam, by nie nastawiać się na wygraną lub przegraną, wszystko zmienia się z każdą sekundą jak w kalejdoskopie (szkoda, że nie zawsze po naszej myśli). Mecz o 20:45.
Stylizacja po szkolnemu i luzacko. Lubię tak. :)
Diesel | It Girls | Fame | B.Bizou | S.Offer 

A Wy będziecie oglądać mecz? Czy wolicie naszą ukochaną reprezentację siatkówki? :*

2 komentarze:

Unknown pisze...

Przepiękna *-* Ja czekam na siatkówkę ;)
szklanka9

Uplooad pisze...

Bardzo mi się podoba <3
Nie będę oglądał meczu :') No powiedzmy, że mam za dużo lekcji xD