30.04.2016

this is what you came for


no i po egzaminach :') chyba dobrze mi poszło, zwłaszcza z polskiego, matmy i angielskiego, gdzie mogłam stracić może z jeden punkt, słabiej, chociaż wciąż wydaje mi się ok z historią i przyrodą. liceum to teraz chyba najgorętszy temat, byłam na dniu otwartym w zeszłą sobotę w tym, do którego chcę iść. serio, dokładnie takiej super atmosfery się spodziewałam. poznałyśmy z koleżanką kilka fajnych osób, dostałam piątkę z geografii i z biologii na start we wrześniu XD, a potem były jeszcze pokazy tańca i ćwiczeń na sali. btw, macie w zanadrzu jakieś utwory na imprezę w kategoriach aktualne hity/hity z lat 70., 80., 90.? przydadzą się na bal. 
znów się rozpisałam

   

1 komentarz:

Uplooad pisze...

Stylka jest supi! Też lubię piosenkę, wgl się nie spodziewałem ich duetu, ale miałem nadzieję na lepszy drop xd
Mi na egzaminach poszło średnio [*] Też bym chciał stracić 1pkt na matmie :')
Co do piosenek hmm, I Need Your Love Chic, większośc dyskografii Madonny, Michaela Jacksona, Davida Bowie, Prince, Cyndi Lauper, ABBA, boże nie mam pojęcia kogo jeszcze z tamtych czasów lubię xd Cher jeszcze lmfao