8.06.2014

Unwritten

A, pomyślałam sobie, że zaszaleję i dodam tu coś jeszcze. :] Stylizacja była już co prawda publikowana na SiM'ie, ale po dokonaniu kilku poprawek zdecydowałam, że fajnie będzie ją pokazać i tutaj. Użyłam cudownego szala od Chanel, o którym od dawna myślałam, że jest nieużyteczny. Ale główną rolę gra tu nie szal, tylko płaszczyk inspirowany Burberry, kupiony za 10sd w Starbazarze. Dość śmieszna cena jak na taką markę. A co do piosenki, to na pewno ją znacie - kiedyś hitowa, teraz to już w zasadzie staroć. Ale nie zaszkodzi dodać. :]
| płaszcz - P'iL | spódnica - Elle | szal&torebka - Chanel | buty - It Girls |

Co myślicie?
Stwierdziłam, że zgodnie z życzeniem, będę dodawać tylko ciemne stylizacje, by Was nie zawodzić eksplozjami kolorów. Kiedy wyjdzie mi coś naprawdę fajnego - wtedy to dodam. :]

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Chyba to jeden z najlepszych looków, jaki widziałam :3 szal rzeczywiście powala, a co bazarku... nic mnie już nie zdziwi odkąd nabyłam tam platformy LE, po czym nie naliczyło mi za to sd... nieźle :D
Panna.Kay.xd

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Hihi, dziękuję. ♥ Z tymi butami to tak na serio? :D

Unknown pisze...

Naprawdę tak się stało, pamiętam to dokładnie. LE Black Clunky Sandals za 93sd. Nic nie zeszło z konta nawet po wylogowaniu się o.o miła niespodzianka :3

Sonia ♥ | MoniqueU pisze...

Kto ogarnie Stardoll... xd

w3rkadil3rka pisze...

Bardzo ładna, lubię ciemną kolorystykę.

Anonimowy pisze...

Już na SiM'ie wpadła mi w oko jest świetna.

Uplooad pisze...

Cudna :>

lolicza123/ Julka pisze...

Ładniej wyglądałoby chyba bez szalika.